توليد 15 ميليون تن محصولات پتروشيمي در منطقه ويژه پتروشيمي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4198
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ، گفت : آنچه که در اين منطقه انجام شده است توليد غرور آفرين بيش از 15 ميليون تن محصول در سال گذشته بوده است که با همت مضاعف هر ساله افزايش پيدا خواهد کرد.

به گزارش بنا (bena) عبدالعزيز هدايت، که در مراسم توديع خود سخن مي گفت افزود: اگر در طول دوران خدمت خود به اندازه ذره اي صادقانه به شما و ميهنم خدمت کرده باشم براي من کافي است.

وي افزود: به اعتقاد من کار زندگيست و اين شعار هميشگي من است چرا که در هر دوي آنها آفرينش، رشد، تکامل، بهره وري، پيري و از کار افتادگي و همچنين فناپذيري وجود دارد.

معاون سابق مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي اظهار داشت : در اين دنياي رو به پيشرفت و رقابت سخت، ملتي مي تواند بماند که از تمامي توان، موقعيت ها، استعدادها و پتانسيل هاي خود براي پيشرفت کشور خود استفاده کند.

وي پديد آوردن غرور آفرين پتروشيمي هايي به اين عظمت در کشور را سرآغاز ورود به بازار سخت رقابت دانست و افزود: در آستانه آزاد سازي خرمشهر بايد خاطرات اين روز مقدس را يادآوري کنيم و بدانيم که بدست آوردن يک موقعيت به مراتب ساده تر از حفظ آن موقعيت است.

عضو هيئت مديره سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي گفت: حفظ و ارتقاي سهم کشور در بازارهاي جهاني آرمان اصلي ماست و ادامه داد: سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي به تدريج از دوره سازندگي جدا شده و در حال ورود به دوره خدمت محوري است و لذا براي ارتقاي بهره وري در دوره جديد حرکتهايي ارزنده اي انجام شده است.

وي ورود به عرصه هاي رقابتي مديريت انرژي و استقرار نظامهاي مديريت را سرآغاز تحول براي سازمان منطقه ويژه دانست و افزود: سازمان ما در بخش خدمات رساني نياز به استقرار سيستمهاي پايش دارد و البته اين پايش با پايشهاي گذشته تفاوت عمده اي خواهد داشت.

هدايت ادامه داد: ما بايد به سمت پايش رفتارهاي تجارت گونه شرکتهاي مستقر در منطقه ويژه و شرکتهاي مشابه در خارج از کشور و همچنين پايشهاي هوشمندانه ديگري چون پايش مديريت دانش در سازمان خود گام برداريم. خلاقيت راز بقاي سازمانهاي نوين است و سازمان ما نيز سازماني نوين است لذا اگر خلاقيت در آن نهادينه شود مي‌تواند به شکل آبرومند و موثر به عمر خود ادامه دهد.

گفتني است عبدالعزيز هدايت فارغ التحصيل مهندسي صنايع از دانشگاه ايالتي مرکزي اوکلاهماي آمريکا بوده و قبل از مسئوليت خود در سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در استانداري خوزستان، اداره کل صنايع خوزستان، وزارت صنايع، فارسيت اهواز و شرکت شاهد فردوس در پستهاي کليدي انجام وظيفه نموده و همزمان مسئوليتهاي اجرايي فراوان و ارزنده اي را در کارنامه کاري خود ثبت نموده است.

202

شناسه خبری: 4198

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟