آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه بروجرد در آینده نزدیک

فرماندار بروجرد گفت: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد با واگذاری به شرکت جدید ظرف 2 ماه آینده آغاز می‌شود.

به گزارش فرینا، علی کورانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با اعلام آخرین خبرها از واگذاری منطقه ویژه اقتصادی به سرمایه‌گذار جدید افزود: مذاکرات اولیه به‌منظور واگذاری منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به شرکت بین‌المللی آباد راهان پارس انجام‌شده است.
کورانی فر گفت: شرکت آباد راهان پارس شرکتی خوش‌نام و معتبر در کشور است که دارای برندی خاص است و مدیرمسئول این شرکت نسبت به پذیرش منطقه ویژه اقتصادی بروجرد ابراز تمایل کرده است که در آینده‌ای نزدیک ضمن برگزاری مراسمی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به این شرکت واگذارشده و عملیات اجرایی آن پس از سال‌ها وقفه آغاز می‌شود.
وی افزود: پس از واگذاری منطقه ویژه اقتصادی به این شرکت قرار است زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره دو اشترینان به وسعت 60 هکتار توسط این شرکت آماده شود.
فرماندار بروجرد، از آماده‌سازی تمامی زمینه‌ها برای آغاز به کار شرکت جدید خبر داد و گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره دو واقع در اشترینان توسط شرکت آباد راهان پارس مجری منطقه ویژه اقتصادی بروجرد، زمینه برای حضور و فعالیت اقتصادی و تولیدی برندهای مختلف از شرکت‌های متفاوت داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه به‌عنوان واحدهای تولیدی فراهم می‌شود و عملاً منطقه ویژه اقتصادی اجرایی می‌شود.
کورانی فر، دیگر زمینه فعالیت شرکت آباد راهان پارس را احداث فرودگاه خصوصی در بروجرد برشمرد و افزود: این شرکت درزمینه احداث فرودگاه خصوصی با توجه به اینکه شرکتی فعال در حوزه راه‌سازی و فرودگاهی است تمایل نشان داده است.
فرماندار بروجرد گفت: شرکت یادشده تمامی تجهیزات موردنیاز درزمینه راه‌سازی و فرودگاهی را در اختیار دارد و امیدواریم ظرف دو ماه آینده فعالیت عملیاتی این شرکت رسماً در شهرستان بروجرد آغاز شود.


 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو