کاهش محرومیت های قشم با تلاش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد

امام جمعه شهرستان قشم گفت: بواسطه مدیریت جهادی، مخلصانه و تلاش خستگی ناپذیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محرومیت هایی که در تاریخ جزیره ریشه داشتند کاهش یافته است.

به گزارش فرینا؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در آئین گشایش مرکز درمانی تخصصی خلیج فارس که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولین برگزار شد، عزت و اقتدار امروز ایران را از برکات مجاهدت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نظیر عملیات مرصاد دانست.
وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) و به امامت آیت الله طالقانی، ائمه جمعه را هادی، مرشد و مطالبه گر حقوق مردم خواند و افزود: تریبون نماز جمعه علاوه بر تقویت وحدت و اخوت در جامعه، جایگاهی برای تبیین خدمات حاکمیت و نظام اسلامی است.
امام جمعه شهرستان قشم با تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از نماز جمعه، ادامه داد: محرومیت هایی که سالیان متمادی در قشم روی هم انباشته شده بودند، با حضور و مدیریت جهادی، مخلصانه و خستگی ناپذیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حال زدوده شدن هستند که جا دارد از زبان مردم جزیره از ایشان تشکر نمائیم.
وی تصریح کرد: اگر مدیر توانمندی همانند مهندس مومنی سکاندار امور سازمان منطقه آزاد قشم نبود، محرومیتی هایی چون بی آبی که در تاریخ این جزیره ریشه دوانده است، همچنان پا برجا بود و بایستی مورد مطالبه قرار می گرفت.
جوکار آغاز به کار درمانگاه خلیج فارس در روستای جی جیان را به مردم جزیره تبریک گفت و به نمایندگی از مردم شهرستان قشم از تلاش های مسئولان برای تحقق این امر تقدیر کرد.
شایان ذکر  است: سازمان منطقه آزاد قشم با ۲۶ میلیارد ریال هزینه در یک اقدام جهادگونه با ۴۸۰ ساعت کار شبانه روزی با بازسازی، خرید و نصب تجهیزات و فضاسازی محیط پیرامونی درمانگاه خلیج فارس در روستای جی جیان جزیره قشم را با هدف خدمت به مردم غرب جزیره به بهره برداری رساند.
در طبقه همکف این مرکز، درمانگاه های عمومی و تخصصی، آزمایشگاه، دیالیز، اورژانس شبانه روزی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی و سونوگرافی است و قرار است تا ۲۲ بهمن امسال با ایجاد بخش های بستری، اتاق عمل، زنان و زایمان در طبقه اول این درمانگاه خدمات این مجموعه از درمانگاه به بیمارستان ارتقا می یابد.
درمانگاه خلیج فارس سال 1374 در روستای جی جیان قشم ساخته شد اما پس از خسارت های ناشی از زلزله های 6 ریشتری سال 1384 و 86 نتوانست فعالیت خود را به روال سابق بازگرداند.
روستای جی جیان در 45 کیلومتری شهر قشم واقع است.

امتیاز به خبر :