پروژه های آبرسانی در «نوردوز» افتتاح و کلنگ زنی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43128
ساعت 19:19 سه شنبه 7 شهريور 1396
همزمان با هفته دولت و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مخزن آب نوردوز افتتاح و خط جدید لوله آب شرب نوردوز کلنگ زنی شد.

به گزارش فرینا، مخزن آب 300 متر مکعبی نوردوز با اعتبار 700 میلیون تومان به همراه خدمات نیرورسانی و حفر چاه و با خط انتقال 4 کیلومتری، افتتاح شد.
در کنار این افتتاح، خط لوله آب شرب نوردوز نیز با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان، توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، کلنگ زنی شد.
خط جدید آب شرب نوردوز، شامل روستاهای دوزال، کردشت و نوجه مهر به طول 14 کیلومتر و شبکه داخل محدوده نوردوز به طول 5 کیلومتر خواهد بود.
حضور در مزار شهدای سیه رود و ادای احترام به مقام شهدا نیز بخش دیگری از این مراسم بود. در ادامه نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در منزل شهیدان نعمتی و ناهیدی حاضر شده و با خانواده این شهدا دیدار کرد.
با دستور محسن خادم عرب باغی؛ سازمان منطقه آزاد ارس عهده دار عملیات فنی و بازسازی منزل شهید شد همچنین بنیاد شهید شهرستان جلفا و شهرداری سیه رود در این پروژه همکاری خواهند داشت.
گفتنی است، در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مرکز نوردوز، علاوه بر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار شهرستان جلفا، مدیر مرکز نوردوز و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد ارس و شهرستان نیز حضور داشتند.
مرز نوردوز تنها مرز ایران و ارمنستان محسوب می شود و این مرز واقع شده در منطقه آزاد ارس، یکی از مرزهای مهم کشور در زمینه عبور مسافر و ترانزیت کالا محسوب می شود.

گالری تصاویر

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟