برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43202
ساعت 11:40 سه شنبه 14 شهريور 1396
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری ویژه منطقه آزاد ارس در راستای اهداف تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به‌ گزارش فرینا به نقل از مهر، فرشاد رستمی اظهار داشت: این دوره از سوی معاونت گردشگری این اداره کل با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس در راستای اجرایی کردن برنامه های تبریز ۲۰۱۸ و در قالب آموزش دوره های تخصصی گردشگری دستگاههای اجرایی مرتبط با این رویداد ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس، عوامل نیروی هنگ مرزی نیروی انتظامی، کارکنان مستقر در پایانه های مرزی و مدیران و کارکنان مراکز اقامتی در این منطقه برگزار می شود.
وی آشناسازی مخاطبان با اهمیت تبریز ۲۰۱۸، توانمندسازی افراد در برخورد صحیح با گردشگران داخلی و خارجی و آشنایی با اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری را از اهداف برگزاری این دوره برشمرد و گفت: در این دوره آموزشی، اهمیت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸، وظایف فردی در قبال رویداد تبریز ۲۰۱۸، اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری، آداب و نحوه استقبال و بدرقه مسافران، نحوه برخورد با گردشگران داخلی و خارجی و ... مورد تدریس قرار خواهد گرفت.
گفتنی است دوره آموزشی اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری منطقه آزاد ارس ۱۵ شهریور امسال از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل سالن کنفرانس این سازمان برگزار خواهد شد.

شناسه خبری: 43202

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟