جشنواره فرهنگی شبهای خوزستان در برج میلاد تهران

جشنواره شب های فرهنگی خوزستان از صبح دیروز به طور رسمی کار خود را در برج میلاد تهران آغاز کرد.

به گزارش فرینا، اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با حمایت و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند نیز در پنج بخش در این جشنواره حضور دارد.
جشنواره شبهای فرهنگی خوزستان از ساعت ۱۰ صبح دیروز در برج میلاد تهران  با حمایت و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با هدف معرفی داشته ها و قابلیت های فراوان استان و منطقه آزاد اروند آغاز بکار کرد.
در این جشنواره برنامه های متنوع در بخش های صنایع دستی، غذاهای محلی، سیاه چادر بختیاری و عربی، نمایشگاه عکس و اجرای عروسک گردانی برگزار شد.
استان خوزستان در بخش صنایع دستی، با ۱۱ غرفه در این جشنواره حاضر شده است.
همچنین در جشنواره شب های فرهنگی خوزستان  ۱۱ صنعتگر از این استان حضور دارند و ورک شاپ های زنده ای در تمام بخش ها به معرض دید عموم قرار گرفت.  
گفتنی است نمایشگاه عکس میراث فرهنگی استان خوزستان با حمایت و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند نیز در موضوعات طبیعت گردی و جاذبه های گردشگری استان پذیرای بازدید کنندگان می باشد.
جشنواره غذاهای محلی بخش دیگری از معرفی فرهنگ استان است که در آن غذاهای بومی و محلی اقوام مختلف عرضه می شود.
بر اساس این گزارش جشنواره شب های فرهنگی خوزستان در روزهای پنج شنبه و جمعه، ۱۶ و ۱۷ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب با حمایت و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان در برج میلاد تهران برگزار می شود.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :