24 کلاس درس به زودی در روستای تیس ساخته می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بزودی ساخت 24 کلاس درس در روستای تیس واقع در محدوده منطقه آزاد چابهار آغاز می شود تا بسیاری از مشکلات کمبود کلاس درس مرتفع شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، عبدالرحیم کردی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار توجه ویژه ای به توسعه و ساماندهی روستای تیس دارد و از سال گذشته بسیاری از مشکلات این روستا در زمینه آموزش، بهداشت، طرح هادی، بهسازی و زیباسازی را مرتفع کرده است.
وی با بیان اینکه آموزش یکی از مهمترین بخش های هر منطقه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد خاطرنشان کرد: تا سال آینده با تکمیل 24 کلاس درس یاد شده تراکم هر کلاس به 30 دانش آموز می رسد که رضایت بخش است.
وی افزود: برای توسعه و زیرساخت های روستای تیس توسط منطقه آزاد و با مشارکت اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 270 میلیارد ریال اعتبار در حال هزینه است.
وی ادامه داد: امسال از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار سال آبادانی و توسعه تیس نامگذاری شده است و همه مدیران این منطقه موظف شده اند طرح و برنامه های خود را در این روستا اجرایی کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: علاوه بر روستای تیس سازمان منطقه آزاد چابهار حمایت های لازم را برای ساخت مدرسه در حاشیه شهر چابهار انجام داده است و حامی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی است.
روستای تیس در محدوده اراضی منطقه آزاد چابهار و در فاصله پنج کیلومتری شهر چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان واقع شده است.

امتیاز به خبر :