نخستين جشنواره خريد در منطقه آزاد اروند برگزار می شود

مدير بهبود محيط كسب و كار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام اين خبر ،گفت: نخستين جشنواره خريد با عنوان "اروند سلام" در مراكز خريد آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

به گزارش فرینا، جبار عبودزاده در جلسه هم انديشي برگزاري نخستين جشنواره خريد كه ظهر امروز يكشنبه در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند با حضور رؤساي اصناف و اتاق هاي بازرگاني آبادان و خرمشهر برگزار شد،عنوان كرد : گمرک جمهوري إسلامي ايران حدود ٣ ماه است كه در مبادي خروجي اين منطقه مستقر شده است.
وي افزود :كليه اصناف منطقه آزاد اروند مانند بازار کنزالمال از مزایای معافیت گمرکی برخوردار هستند و مي توانند از اين معافيت استفاده كنند.
وي با اشاره به فعاليات تجار و بازرگانان منطقه آزاد اروند ،گفت : تاكيد ما به تجار و بازرگانان فعال در شهر هاي آبادان و خرمشهر اين است كه از مزایای این منطقه استفاده کنند.
عبودزاده با اشاره به فرصت هاي ايجاد شده در منطقه آزاد اروند ،ادامه داد: با تدابيري كه از سوي مديران اين سازمان انديشيده شده است فعالان تجاری و اقتصادی مانند گذشته نیاز به انبار و گمرک ندارند كه اين نيز يكي از مزاياي كسب و كار و تجارت در اين منطقه است.
وي با بيان اينكه متولي برگزاري جشنواره خريد سازمان منطقه آزاد اروند است،اظهار داشت : براي رفع موانع و اجراي هرچه بهتر جشنواره "اروند سلام" كارگروهي با حضور سازمان منطقه آزاد اروند،اصناف و اتاق هاي بازرگاني آبادان و خرمشهر تشكيل خواهد شد.
وي افزود : سازمان منطقه آزاد اروند آماده هر نوع همکاری با تجار و بازرگانان اين منطقه است.
مدير بهبود محيط كسب وكار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاري دو جشنواره تا پايان سال جاري خبر داد و گفت : با برگزاري اين جشنواره ها به دنبال آن هستيم تا سرمايه گذاران بيشتري وارد اين منطقه شوند.
بر اساس اين گزارش ،جشنواره خرید با عنوان "اروند سلام" از ۹ آذر تا یکم دی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :