ماکو نمونه ای کامل از مدیریتی شایسته در استان است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43708
ساعت 17:01 سه شنبه 25 مهر 1396
یکی از خبرنگاران آذربایجان غربی بعد از بازدید از پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: حجم بالای اقدامات، پروژه ها و فعالیت های مختلف صنعتی و خدماتی انجام شده در منطقه آزاد ماکو بسیار مهم و افتخار آمیز است.

به گزارش فرینا، حامد عطایی افزود: این گستردگی کارها و فعالیت ها  حاصل تلاش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، همکاران وی به ویژه برپایه همیاری و همکاری مردم با مسئولان این سازمان اتفاق افتاده است.
 به گفته او، فعالیت های ارزشمندی در حوزه های صادرات، حمل و نقل، تولید و سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو انجام شده که مهمترین آنها احداث فرودگاه است.
محمدآقایی پر، یکی دیگر از مدیران رسانه های استان نیز گفت: طرح های مختلفی در حوزه توسعه زیرساخت های شهری و جاده ای در منطقه درحال انجام است که با اتمام آنها این منطقه می تواند در اقتصاد استان نقش ایفا کند.
وی در ادامه در ادامه به ارزشمند بودن پروژه های عمرانی در ماکو اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از پروژه ترمینال نوبت دهی کامیون های در انتظار عبور از مرز ، پایانه صادراتی، شهرک های صنعتی داشتیم، اقدامات مسئولین سازمان قابل تحسین است.
زیبا نوری دیگر خبرنگار استانی نیز گفت: در سایه همت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو شاهد اقدامات ارزشمند در تمامی حوزه های بخصوص در بخش های عمرانی و علمی از جمله پژوهش سرای دانش آموزی ، مرکز رشد فن آوری های پیشرفته، نمایشگاه بین المللی و... صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: خبرنگاران دیگر رسانه ها نیز شایسته است از منطقه دیدن کرده و در انعکاس واقعیات صورت گرفته در این منطقه بکوشند.
امید عظیمی، فعال رسانه ای گفت: اقدامات انجام گرفته در این منطقه آزاد بسیار خوب است اما ماکو ظرفیت های به مراتب بیشتری در حوزه گردشگری دارد و باید به ظرفیت های توریستی این منطقه نیز بیشتر از این توجه شود.
وی افزود: موفقیت های کسب شده در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی استان توسط منطقه آزاد ماکو بیانگر حرکت درست مسئولین این سازمان در چشم اندازه توسعه 20 ساله است.

شناسه خبری: 43708

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟