درباره رویداد «هرمز هلث» بیشتر بدانیم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43731
ساعت 11:07 چهارشنبه 26 مهر 1396
رویداد (نمایشگاه) بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی «هرمز هلث» هر سال در سطح بین المللی و منطقه در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش فرینا، این رویداد از لحاظ تخصصی، تنوع تجهیزات در گروه های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی مورد استقبال متخصصان و فعالان مرتبط در این زمینه قرار گرفته است.
محل برگزاری بخش نمایشگاهی «هرمز هلث» در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش در آذرماه امسال است.    این رویداد بین المللی 11 تا 13 آذرماه 1396 در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد .
با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره کیش، ساعت بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی «هرمز هلث» مطابق معمول و دیگر نمایشگاه ها در کیش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ تعیین شده است.
شرکت همایش‌ آفرینان هرمز این نمایشگاه را با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری انجمن نارسایی قلب ایران و دیگر سازمان ها و نهادهای مرتبط برگزار می‌کند.
همزمان با برگزاری این رویداد؛ کنگره دندانپزشکی کیش با موضوع «هزاره سوم و دندانپزشکی زیبایی» نیز با حضور اساتید و خبرگان دندانپزشکی سراسر کشور و میهمانان خارجی برگزار خواهد شد.
کنگره قلب و عروق نیز با همکاری انجمن نارسایی قلب ایران با موضوع « تجهيزات پزشكی در تشخيص و درمان نارسايی قلبی (حاد و مزمن)» با حضور اساتید و متخصصان پزشک قلب و عروق سراسر کشور از دیگر برنامه های این رویداد بین المللی است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی هرمز هلث؛ 11 تا 13 آذرماه 1396 در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

 

شناسه خبری: 43731

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟