پيگيري نتايج سفر معاون وزير صنايع به منطقه ويژه سيرجان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4377
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون امور صنايع منطقه ويژه اقتصادي سيرجان گفت: پيرو بازديد معاون امور صنايع وزير صنايع و معادن، از منطقه ويژه اقتصادي سيرجان، نتايج اين سفر و نحوه چگونگي اجراي برنامه ها پيگيري مي شوند.

قاسم ميرزاده با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: بر اين اساس معاونت امور صنايع منطقه ويژه اقتصادي سيرجان ازکليه مديران محترم واحدهاي صنعتي و طرح هاي در دست اجراي منطقه که در جريان بازديد معاون وزير صنايع و معادن و هيات همراه ايشان مشکلات خود را مطرح کرده اند درخواست کرد تا با ارسال گزارشي از چگونگي پيشرفت مسائل مربوطه و ميزان موفقيت آنان درپي گيري، معاونت مربوطه را در جريان موضوع قرارداده تا بتواند بموقع پي گير رفع مشکلات آنان باشد.

وي ياد آور شد : درجريان بازديد معاون وزيرصنايع ومعادن مشکلات يکايک واحدهاي صنعتي و طرح هاي توليدي ، شناسائي و راهکارهاي لازم براي حل انها صورتجلسه شده است.

ميرزاده همچنين از بازسازي و آغاز به کار مجدد مجتمع تفريحي و رستوران شانديز منطقه ويژه سيرجان خبر داد و گفت: مجتمع تفريحي و رستوران شانديز منطقه ويژه سيرجان از اين پس با مديريت جديد فعاليت خواهد کرد.

وي افزود: خدمات پذيرايي اين رستوران منحصر به کارکنان و شاغلان در منطقه ويژه نبوده و کليه شهروندان عزيز سيرجاني مي توانند از آن بهره مند شوند. فضاي سبز بسيار زيبا و ديدني و همچنين آب نماها و فواره هاي جالب، اين رستوران را به محيطي دلپذير بالاخص در شب هنگام، تبديل ساخته است. مديريت رستوران شانديز مصمم است با استفاده از گروه موسيقي اصيل ايراني خدمات بيشتري را به مشتريان خود ارائه کند.
202


شناسه خبری: 4377

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟