قدردانی هنرمندان صنایع دستی قشم از مدیرعامل سازمان

حدود 60 نفر از هنرمندان صنایع دستی جزایر قشم، هنگام و لارک با انتشار نامه ای از سیاست های حمید رضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای حمایت از فعالان این صنعت، تقدیر کردند.

به گزارش فرینا، هنرمندان و فعالان صنایع دستی جزایر یاد شده با آرزوی سربلندی و عزت برای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از حمایت های روحیه بخش حمید رضا مومنی و نیروهای تحت امر وی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که با راهنمایی ها، آموزش ها، حمایت ها و مشاوره های خود موجب تحول درموقعیت صنایع دستی این جزایر شده اند، تشکر کرده اند.

در بخشی از این نامه آمده است: این حمایت ها باعث شده تا هنرمندان جوامع بومی و روستایی در این منطقه از میهن اسلامی از بی توجهی و بی برنامه گی ها به سمت سیاست های هدفمند هدایت شوند که نوید بخش روزهای بهتر و درخشان تر پیش رو برای فعالان این صنعت است.

آنان همچنین با تاکید بر حفظ سنت ها، هویت و فرهنگ بومی خود، اظهارامیدواری کرده اند که همچنان از حمایت ها و راهنمایی های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این سازمان بهره مند باشند.

شایان ذکر است؛ حمید رضا مومنی از زمان قبول مسئولیت اداره سازمان منطقه آزاد قشم در اسفند ماه سال 1393 به دفعات با حضور آئین های هنرمندان حوزه صنایع دستی، بر اهمیت توسعه این صنعت و معرفی هرچه بیشتر این صنعت در نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی تاکید داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سیاست گذاری های اداره کل میراث فر هنگی، صنایع دستی و گردشگری این سازمان بر اهمیت حضور فعالان صنایع دستی در نمایشگاه های مختلف تاکید کردند و خوشبختانه طی دو سال و نیم گذشته هنرمندان این صنعت حضور فعالی در عرصه های فرهنگی و نمایشگاهی در داخل و خارج کشور داشته اند.



 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :