5 رشته به رشته های موسسه آموزش عالی قشم اضافه شد

رئیس موسسه آموزش عالی قشم از افزایش 3 رشته کارشناسی ارشد و 2 رشته کارشناسی به مجموعه رشته های این مرکز آموزش عالی در منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سراج الدین محبی از مدیریت جهانگردی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و مدیریت جهانگردی گرایش برنامه ریزی و توسعه، مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و جغرافیا گرایش برنامه ریزی گردشگری در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان پنج رشته ای نام برد که به مجموعه رشته های این مرکز در سال 96 اضافه شده است.
محبی افزود: با افزایش این پنج رشته جدید جمع رشته های دایر این موسسه از 14 مورد به 19 رشته افزایش یافته است.
وی از کامپیوتر و حسابداری به عنوان دو رشته در مقطع کاردانی و از حسابداری و ساخت و تولید – گروه مهندسی تکنولوژی هم به عنوان دو رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته تا قبل از افزایش دو رشته جدید مدیریت جهانگردی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این موسسه نام برد.
رئیس موسسه آموزش عالی قشم با اشاره به شش رشته مقطع کارشناسی پیوسته این موسسه آموزش عالی قشم، از حسابداری، مهندسی کامپیوتر، مدیریت امور بانکی، ریاضیات و کاربردها، مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات و دانش به عنوان شش رشته این مقطع، یاد کرد.
محبی گفت: تا پیش از اضافه شدن سه رشته جدید مدیریت جهانگردی گرایش برنامه ریزی و توسعه، مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری در مقطع کارشناسی ارشد در این موسسه آموزش عالی، دانشجویان این مقطع در چهار رشته مدیریت مالی، حسابداری، اکوتوریسم و مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی تحصیل می کردند.


 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :