معرفی قابلیت های زمین شناختی جزیره قشم در نمایشگاه مشهد

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از معرفی قابلیت های زمین شناختی این جزیره توسط تیم کارشناسی ژئوپارک قشم در يازدهمين نمايشگاه بين المللی معدن، زمين شناسی و صنايع وابسته در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش فرینا، حمید رضا محسن پور گفت: کارشناسان ژئوپارک جهانی قشم در این نمایشگاه که از سوم تا ششم آبان ماه در شهر مقدس مشهد جریان دارد، شرکت کنندگان را با دستاوردها و توفیقات بین المللی ژئوپارک جهانی قشم که در سایه حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم و در راستای سیاست های توسعه پایدار این جزیره کسب شده، آشنا کردند.
وی ادامه داد: غرفه ژئوپارک جهانی قشم به عنوان اولین و تنهاترین ژئوپارک ثبت شده بين المللی ایران در این نمایشگاه مورد استقبال اساتید دانشگاه های و دانشجویان، مدیران و كارشناسان دستگاه های متولی، برنامه ریزی و بهره برداری منابع و همپچنین وزارت صنعت و معدن قرار گرفت.
به گفته مدیر ژئوپارک جهانی قشم، رئیس اتاق بازرگانی مشهد و عضو شورای اسلامی این شهر، معاون اقتصادی استانداری و مدیر شهرسازی و معماری مشهد مقدس به همراه هیات همراه نیز با حضور در غرفه ژئوپارک قشم، با روند موفقیت های سازمان منطقه آزاد قشم در ثبت دوباره ژئوپارک قشم در لیست ئوپارک های جهانی، آشنا شدند.
بنا به این گزارش، در نمايشگاه تخصصی مشهد بيش از ١٢٠ شركت و موسسه داخلی و خارجی در قالب ١٠٠ غرفه از جمله غرفه ژئوپارک جهانی قشم، دستاوردهای خود را به نمايش گذاشته اند.

امتیاز به خبر :