برگزاری انتخابات هیات مدیره جامعه فعالان اقتصادی در منطقه آزاد قشم

انتخابات هیات مدیره جامعه فعالان اقتصادی در منطقه آزاد قشم با حضور 110 تن از اعضای مجمع نمایندگان این جامعه اقتصادی در سالن مرکز بین المللی رشد با معرفی 9 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل برگزار شد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی نماینده سازمان منطقه آزاد قشم و رئیس هیات نظارت جامه فعالان اقتصادی طی سخنانی گفت: این انتخابات در حقیقت آغاز دموکراسی اقتصادی در منطقه آزاد قشم است.
وی ادامه داد: این انتخابات در راستای تحقق دستورالعمل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای مشارکت جدی بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های اقتصادی موجود در حوزه های گردشگری، صنعت، تولید و بازرگانی پس از شش ماه برنامه ریزی و تهیه اساسنامه و اخذ مجوزات قانونی برگزار شده است.
او همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری این انتخابات را به 110 عضو مجمع که به نمایندگی از فعالان اقتصادی قشم حضور داشتند، ارائه کرد.
پس از ارائه این گزارش و تقدیر از هیات موسس جامعه فعالان اقتصادی قشم، انتخابات آغاز و در نهایت 9 نفر با بالاترین رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره جامعه فعالان اقتصادی و 2 نفر هم به عنوان عضو علی البدل برای مدت دو سال انتخاب شدند.
بنا به این گزارش، در این انتخابات 22 نفر برای کسب آرا با هم رقابت کردند که سمیر تارتار با 73 رای، عبدالله کمالی با 70، پرویز اسلامی نسب با 67 رای، عبدالجلیل امینی با 66، محمد عقیل فقیه معینی با 64 رای، حمید دریانورد با 61، سید یعقوب دریانورد با 59، هوشنگ رحیمی با 58 و یعقوب سفاری هم با 55 رای به عنوان 9 عضو اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
عبدالله اسلامی و حامد افروز به ترتیب با 54 و 51 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

امتیاز به خبر :