مانور زمستانی منطقه آزاد ارس برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/44677
ساعت 14:11 چهارشنبه 29 آذر 1396
طرح رزمایش آمادگی زمستانی یگان های انتظامی، امدادی، اطفایی و اورژانس منطقه آزاد ارس با حضور تمامی نیروهای ستاد بحران ارس و شهرستان جلفا از مقابل ستاد فرماندهی آتش نشانی و امداد نجات ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در طرح رزمایش آمادگی زمستانی یگان های انتظامی، امدادی، اطفایی و اورژانس، گفت: حضور گسترده در این همایش نشان دهنده انسجام، اتحاد و همدلی بین تمام نهادها و ارگان های مستقر در منطقه آزاد ارس، شهرستان جلفا و ستاد بحران منطقه است.
محسن خادم عرب باغی تاکید کرد: واقعیت این است که امداد و نجات منطقه آزاد ارس در حواث طبیعی اخیر کشور از اولین ساعات در صف اول خدمت‌رسانی بوده است و در زلزله اخیر کرمانشاه نیز شاهد خدمت رسانی منطقه آزاد ارس بودیم.
وی افزود: با توجه به امکانات و تجهیزات ستاد امداد و نجات ارس و شرابط حاکم بر منطقه، آماده انجام وظیفه در هر نوع از حوادث احتمالی هستیم.
عرب باغی در پایان گفت: اقدامات ستاد امداد و نجات منطقه آزاد ارس در سال های اخیر قابل تقدیر است و در ادامه نیز آمادگی کامل داریم تا در تمام حوادث طبیعی احتمالی در سراسر کشور نقش آفرین باشیم.
امام جمعه منطقه آزاد ارس نیز در این رزمایش، گفت: نیروهای ماهر امدادی و تجهیزاتی که در این رزمایش حاضرند، توان خدمت‌رسانی در سطح فرا استانی دارند.
سالار سنجری تصریح کرد: فعالیت های گذشته امداد و نجات منطقه آزاد ارس نیز شایسته تقدیر است و امیداریم که با ادامه روند آمادگی، شاهد بروز حوادث و خسارات به مردم نباشیم.
فرماندار شهرستان جلفا نیز در این رزمایش تاکید کرد: فهم مشترک از بحران و مدیریت زمان، اصول اساسی در بحران است که در شهرستان جلفا به عینه قابل مشاهده است.
داود گرشاسبی افزود: علاوه بر تجهیزات باید آمادگی نقش آفرینی در بحران را داشته باشیم که خوشبختانه این آمادگی در امداد و نجات ارس مشهود است.
در ادامه این رزمایش نیز مدیر ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس، ضمن ارائه گزارش از فعالیت های امداد و نجات ارس، به تشریح برنامه های آتی این واحد پرداخت.
محبوب ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح امداد و نجات زمستانی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، اطمینان خاطر گردشگران و سرمایه گذاران را فراهم می‌کند.
گفتنی است، در ادامه این رزمایش، واحدهای مختلف امداد و نجات ارس به همراه یگانهای انتظامی، امدادی، اطفایی و اورژانس شهرستان، آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟