استقبال از بسته سرمايه گذاري منطقه ويژه شيراز در همايش ائتلاف سرمايه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4476
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون بازرگاني منطقه ويژه اقتصادي شيراز از استقبال سرمايه گذاران داخلي و خارجي از بسته هاي سرمايه گذاري اين منطقه در همايش ائتلاف سرمايه در ايران خبر داد.

عبدالرسول نجات معاون بازرگاني منطقه ويژه اقتصادي شيراز با اعلام اين خبر در گفتگو با خبر نگار بنا (bena) افزود: در همايش ائتلاف سرمايه در ايران (همايش سرمايه گذاران ايراني مقيم خارج از کشور و سرمايه گذاران خارجي و داخلي) که اول و دوم خرداد 89 در پايتخت فرهنگي ايران زمين در شهر شيراز، با حضور اسفنديار رحيم مشايي جانشين رئيس جمهور در شوراي عالي امور ايرانيان خارج از کشور؛ سيد شمس الدين حسيني، وزير محترم اقتصاد و دارايي؛ ملک زاده، دبير کل امور ايرانيان مقيم خارج از کشور؛ بهروز عليشيري، معاون وزير اقتصاد و نمايندگان مجلس و مسئولين محترم برگزار شدد، شيراز بسته هاي سرمايه گذاري خود را ارائه داد.

نجات تصريح کرد: همچنين کارگروه هاي اين مراسم در 8 کارگروه تخصصي با موضوعات: نفت و گاز و پتروشيمي، صنعت و معدن، تامين مالي، خصوصي سازي و سرمايه گذاري در بازار سرمايه،گردشگري و توريسم درماني، کشاورزي و مواد غذايي، پروژه هاي زير بنايي با موضوع حمل و نقل،انرژي،پروژه هاي ساختماني و صنايع وابسته عمران شهري، طي 2 روز در شيراز برگزار شد.

معاون بازرگاني منطقه ويژه اقتصادي شيراز اذعان داشت: منطقه ويژه اقتصادي شيراز در 2 کارگروه صنعت و معدن و گردشگري و توريسم درماني بسته هاي سرمايه گذاري خود را ارائه داد که با استقبال سرمايه گذاران داخلي و خارجي مواجه شد.

نجات ادامه داد: در مجموع شرکت کنندگان در همايش ائتلاف سرمايه شيراز 1500 نفر بودند که در جلسات هر کارگروه 250-200 نفر حضور داشتند.

وي در خاتمه گفت: در کنار اين همايش، نمايشگاه جانبي هم برگزار شد که توانمندي هر استان و هر منطقه اي مورد ارزيابي قرار گرفت./206

شناسه خبری: 4476

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟