برگزاری نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه چهارمحال و بختیاری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/44803
ساعت 12:03 دوشنبه 11 دی 1396
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس مصوبه هیأت دولت تمامی دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان استان موظفند زیرساخت های مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی چهار محال و بختیاری را تأمین کنند.

به گزارش فرینا، سیامک سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح جامع منطقه ویژه استان خرداد امسال درشورای جامع مناطق ویژه کشور تصویب شد.

سلیمانی دشتکی گفت: هم اینگ گاز و برق منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال وبختیاری تأمین شده و به زودی آب، تلفن، فیبر نوری و اینترنت مورد نیاز نیز در اینمحل فراهم می شود.

وی افزود: مقدمات لازم برای استقرار گمرک درمنطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری فراهم شده و اقدامات لازم به منظور آغازفعالیت آن از ابتدای سال 1397 صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال وبختیاری تا یک هفته آینده مشکلات احتمالی درون سایت منطقه ویژه اقتصادی را به شرکتهای خدمات رسان اعلام کند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداریچهارمحال و بختیاری نیز گفت: هیچ کس حق ندارند در روند اجرا، تکمیل و بهره برداریاز طرح های توسعه ای در استان مانع تراشی کند.

شراره زارعان افزود: افزایش همکاری در دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان مرتبط با منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد.

زارعان گفت: تاکنون 18 میلیارد ریال از ردیف های مختلف ملی و استانی برای منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری هزینه شده است.


آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟