منطقه آزاد اروند میزبان 96 رویداد مهم ورزشی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45201
ساعت 13:44 سه شنبه 10 بهمن 1396
پیمان ادیبی مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر منطقه آزاد اروند، میزبان 69 رویداد مهم ورزشی در عرصه ملی و بین المللی خواهد بود.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی گفت: این رخداد مهم و موثر با هدف  ارتقا و توسعه ورزش منطقه صورت گرفته است .معتقدیم با این اقدام ضمن اشاعه بیشتر رشته‌های مورد نظر، بر تعداد علاقه مندان دو شهرستان آبادان و خرمشهر به این رشته ها نیز افزوده خواهد شد ؛ و به نوعی با جذب آن ها، آینده ورزش اروند را تامین می کنیم.
اروند در سال های گذشته شاهد برگزاری اردوها و مسابقات در سطح جهانی بوده و کلیه زیر ساخت ها برای برگزاری چنین رویدادهایی در منطقه مهیا است.
میزبانی برای مسابقات بین المللی کبدی در خرمشهر از مهم ترین رویدادهایی است ، که در روزهای آینده رخ خواهد داد؛ که این اتفاق بخاطر توان این منطقه در رشته ی کبدی صورت گرفته است ؛ این مسابقات از 28 بهمن ماه تا 28 اسفند باحضور کشورهای مختلف  ادامه خواهد داشت.
آبادان هم اینک میزبان اردو تیم ملی کمان سنتی و کشتی کلاسیک بانوان است.
اعزام تیم تنیس روی میز دانش آموزان دختر در محدوده ی منطقه آزاد اروند به مسابقات کشوری ارس ،مسابقات کشوری شنا جانبازان و معلولین در رده سنی جوانان ، ووشوی کشوری بانوان ، مسابقات قهرمانی کشوری کیک بوکسینگ در خرمشهر، مسابقات آزاد کشوری کونگ فو ، مسابقات قهرمانی پاکت بیلیارد زیر ۱۸ سال و کلاس مربیگری کشتی کلاسیک بانوان در آبادان و مسابقات قهرمانی ووشو در سطح استان در مینوشهرانجام خواهد شد.
اردو تیم ملی کمان سنتی ۶ الی ۱۲ بهمن ماه با حضور بیش از ۳۰ کماندار در اردوگاه میثاق و اردو تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان با بیش از ۵۰ کشتی گیر ۷ الی ۱۶ بهمن در باشگاه آبادان در حال برگزاریست ، همچنین کلاس مربیگری کشتی کلاسیک بانوان ۱۸ الی ۲۱ بهمن در خانه کشتی ، مسابقات آزاد کشوری کونگ فو ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن ماه در سالن ولیعصر و مسابقات قهرمانی کشوری پاکت بیلیارد زیر ۱۸ سال ۱۸ لغایت ۲۳ بهمن در سالن کوثر برگزار میشود. در خرمشهر نیز مسابقات قهرمانی کشوری ووشو بانوان ۱۱ الی ۱۳ بهمن و مسابقات شنا جانبازان و معلولین کشور ۲۵ بهمن ماه در استخر شهید جهان آرا برگزار می شود.

شناسه خبری: 45201

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟