افتتاح و کلنگ زنی 56 پروژه در شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی لامرد

فرماندار لامرد از افتتاح و کلنگ زنی 56 پروژه بااعتباری بالغ بر 399 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت ایام دهه فجر امسال در شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد اسداللهی در کنفرانس خبری ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت فاطمه(س)گفت: ایام فاطمیه فرصتی برای استفاده از فضیلت فاطمی است.

اسداللهی افزود: ولایت پذیری و ولایت مداری از جمله فضیلت‌های حضرت فاطمه (س) است که باید سرلوحه جامعه امروز ما باشد تا به پایداری وبرقراری این نظام مقدس کمک کند.

وی از افتتاح و کلنگ زنی از56 پروژه عمرانی در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها که عمدتا در حوزه گازرسانی،راه و شهرسازی، برق رسانی، آبفا، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها است و با اعتباری بالغ بر339 میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار شهرستان لامرد افزود: استاندار فارس و جمعی از مدیران کلاستان سه شنبه 17 بهمن با سفر به شهرستان لامرد ضمن بازدید از پروژه های صنعتی شهرستان از نزدیک به بررسی مشکلات خواهند پرداخت.

اسداللهی گفت: بازدید از راه های مواصلاتی شهرستان، تونل شهید باقری، منطقه ویژه اقتصادی لامرد و کارخانه آلومینیوم جنوب، افتتاح پروژه گازرسانی، ترمینال جدید فرودگاه بین المللی، کارخانه سیمان لامرد، منطقه تجاری ده شیخ و جلسه بافعالان حوزه صنعت و جلسه شورای اداری از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار فارس به شهرستان لامرد خواهد بود.

فرماندار شهرستان لامرد افزود: نزدیکی شهرستان لامرد به دریا تاثیر زیادی بر تجارت در منطقه دارد و در سفر استاندار به دنبال آن هستیم تا با پیگیری روندقانونی کردن این تجارت ها باعث افزایش رونق اقتصادی در شهرستان و منطقه باشیم.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو