اولویت کاری 4 سال گذشته ارس توسعه زیرساخت ها بود

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس، در مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس، اولویت کاری 4 سال گذشته ارس را توسعه زیرساخت های این منطقه عنوان کرد.

به گزارش فرینا، محسن خادم عرب باغی، در این مراسم تصریح کرد: امروزه کشور نیازمند کار است و شعار به درد ما نمی خورد. 
وی افزود: وضعیت 4 سال قبل سازمان منطقه آزاد ارس با امروز کاملا متفاوت است و کسانی که عنوان می کنند در 4 سال گذشته در منطقه آزاد ارس کار نشده است، با قصد و غرض این اظهارات را انجام می دهند. 
عرب باغی تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و هر کاری که می کنیم باید به یاد شهدا و آرمان های عزیزانی باشیم که جان خود را برای انقلاب و کشور از دست داده اند. 
وی با انتقاد از تصویب قوانین جدید در زمینه مناطق آزاد کشور، خاطرنشان کرد: در تمام مناطق آزاد دنیا اختیارات خاص و قوانین ویژه برای انجام امور اقتصادی در اختیار مدیران عامل این مناطق قرار داده می شود. 
عرب باغی عنوان کرد: اگر خواهان تحقق اهداف تعیین شده برای مناطق آزاد هستیم باید در قوانین نحوه اداره مناطق آزاد و برخی از شیوه نامه ها تجدید نظر شده و قوانین مصوب نیز به طور کامل حمایت شود. 
مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس، در ادامه گفت: در 4 سال اخیر احداث و تکمیل زیرساخت ها در اولویت کاری سازمان منطقه آزاد ارس بوده است تا منطقه آزاد ارس بتواند به بخشی از اهداف خود برسد. 
عرب باغی ادامه داد: مطرح کردن بحث های انحرافی مانند قاچاق در مناطق آزاد ایران، تنها به ضرر سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی در مناطق آزاد خواهد بود. 
وی در پایان عنوان کرد: هم اکنون می توان با افتخار عنوان کرد که توسعه ارس آغاز شده است و منطقه آزاد ارس نیاز به شتاب بیشتری دارد که امیدواریم توسط آقای نریمان توسعه پایدار ارس با شتاب بالا محقق شود. 
گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور برخی از مسئولان کشور، استان و منطقه و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد و در این مراسم ضمن اعطای حکم محسن نریمان، از مدیرعامل سابق و سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد ارس نیز تقدیر شد.

امتیاز به خبر :