نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45417
ساعت 15:23 شنبه 28 بهمن 1396
دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از برگزاری «نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم» خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرینا، محمد ابراهیم موذنی در این نشست که با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان، معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی در منطقه آزاد قشم برگزار شد گفت: این نشست با هدف بررسی سند توسعه آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم به عنوان نقشه راه، ایجاد وضعت مطلوب تعلیم و تربیت منطقه آزاد قشم با توجه به تغییر ساختار آموزش و پرورش مناطق آزاد کشور و بررسی راه های توسعه مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی بر گزار شد و مسائل و مشکلات مربوط به فعالیت های آموزشی در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موذنی افزود: مدیران و مسئولان آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم باید بدنبال کسب دانش و تغییر نگاه به سمت خود بنیادی و انسان سازی دانش آموزان باشند و سطح علمی و مهارتی معلمان را افزایش دهند.

دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در ادامه برلزوم توسعه منابع انسانی به عنوان زیر ساخت توسعه اجتماعی و اقتصادی به عنوان راه گشای ایفای نقش در مناطق آزاد کشور تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست، مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و‌پرورش، دانش هاشمی پور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، رسول اکبری معادن فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و‌ جمعی از مدیران و مسئولان حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش جزیره قشم حضور داشتند.





آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو