لزوم کاهش هزینه حمل کالا از منطقه ویژه بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خواستار همکاری نهادها و شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل، برای کاهش هزینه حمل کالا از بندر نوشهر شد.

به گزارش فرینا، محمد تقی انزان پور در دیدار با اعضای انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل شهرستان نوشهر با اعلام این مطلب افزود: بندر نوشهر به عنوان قدیمی ترین بندر استان مازندران تنها قطب اقتصادی منطقه است لذا همه باید تلاش کنیم از این ظرفیت بالقوه برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی ملی و منطقه ای استفاده کنیم.

انزان پور توجه به موضوع صادرات را رویکرد جدی مجموعه اداره کل برشمرد و گفت: در این راستا و بر اساس مسئولیت اجتماعی که داریم ضمن فراهم نمودن تسهیلات مورد نیاز برای صادرات محصولات باغی منطقه از طریق بندر نوشهر، از هیچ گونه کمکی برای صادرکنندگان کالا در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با تأکید بر لزوم انجام کار کارشناسی برای رفع چالش های فراروی بندر در حوزه حمل و نقل افزود: تعامل و همکاری بین بندر، گمرک، قرنطینه، دامپزشکی و شرکت های حمل و نقلی زمینه ساز ترغیب هرچه بیشتر صاحبان کالا برای فعالیت در بندر نوشهر است.

در ادامه نمایندگان شرکت های حمل و نقل و صنف رانندگان کامیون در خصوص مسایل و مشکلات مرتبط با ورود و خروج کالا از بندر نوشهر، چگونگی کاهش قیمت تمام شده کالا و... در فضایی صمیمانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو