برگزاري مراسم توديع و معارفه مديرعامل منطقه ويژه پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4566
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مراسم توديع و معارفه مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي پيام با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، رياست هواپيمايي کشوري و ديگرمسئولين و مديران مربوطه برگزار شد.

به گزارش بنا(bena) رضا تقي پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مراسم توديع محمدعلي محبي مدير عامل سابق و محمد نوروزي مدير عامل فعلي منطقه ويژه اقتصادي پيام گفت: تدوين استراتژي مناسب و مديريت توانمند سبب شده که فرودگاه پيام جايگاه مناسب و قابل قبولي را در مجموعه فرودگاهي کشور کسب کند و ساز و کار مناسب در اين مجموعه شکل گيرد.

وي افزود: با استفاده بهينه از امکانات و منابع موجود و با تکيه بر ويژگي ها و شرايط رقابتي، شاهد ارائه خدمات و محصولات جديد و پيشرفته در شرکت خدمات هوايي پيام خواهيم بود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تدوين استراتژي ها و راهبردها را براي رسيدن به اهداف کلان، مهم دانست و افزود: استراتژي هاي گذشته بايد به دقت مرور و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود و بدانيم که چگونه مي خواهيم به اهداف تعيين شده برسيم.

تقي پور بر لزوم انتقال تجارب موفق مديريتي در همه سطوح تأکيد کرد و افزود: با مدل سازي و الگوسازي اين تجارب و انتقال آن به نسل هاي بعدي مکتب جديدي در مديريت بوجود مي آيد که در دنيا بي نظير است.

وي يادآور شد در مجموعه پيام بايد به مسئله شبکه سازي و تعامل با مجموعه هاي هوايي کشور توجه ويژه اي صورت گيرد.

تقي پور با اشاره به نامگذاري سال جاري به نام همت مضاعف و کار مضاعف، اظهار اميدواري کرد در سال جاري کارهاي بزرگتري در مجموعه پيام صورت گيرد و گزارشهاي بهتري در اين خصوص ارائه شود.

در ادامه مهندس محمدعلي محبي مدير عامل سابق منطقه ويژه اقتصادي پيام که اکنون مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش است درخصوص عملکرد شرکت خدمات هوايي و منطقه ويژه اقتصادي پيام مطالبي براي حاضرين بيان کردند.

سپس کاپيتان محمد نوروزي به معرفي خود پرداختند و ضمن تشکر اززحمات مهندس محبي براي ايشان آرزوي توفيق روزافزون وسربلندي کرد.سپس علياري دبير انجمن شرکتهاي هواپيمايي پيرامون قابليت هاي منطقه ويژه اقتصادي پيام توضيحاتي ارائه کرد.

در پايان مهندس تقي پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از زحمات و تلاش هاي مهندس محبي تشکر بعمل آوردند و ضمن تقديم حکم نوروزي براي وي در مسئوليت جديد آرزوي موفقيت کرد.

شناسه خبری: 4566

آخرین اخبار

شهادت، اجر ده‌ها سال تلاش خالصانه و غیرتمندانه آیت الله رئیسی بود
جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟