نوسازی مخازن زباله سطح شهرهای قشم و درگهان

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات نوسازی مخازن زباله سطح شهرهای قشم و درگهان در آستانه نوروز 97 خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی گفت: در این عملیات 528 سطل زباله 660 لیتری گالوانیزه متناسب با شرایط اقلیمی جزیره با سه میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار سازمانی جایگزین سطل های فرسوده و مستهلک در این دو شهر می شود.
به گفته وی، سطل های فرسوده و مستهلک جمع آوری شده شهرهای قشم و درگهان هم درصورت قابلیت بازسازی برای استفاده مجدد به اماکن دیگر انتقال داده می شود.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: سطل های زباله جدید با رنگ های متنوع با هدف ارتقاء سطح بهداشت عمومی، زیبا سازی محیطی، جلوگیری از پراکندگی زباله در سطح شهر و سهولت در امر جمع آوری زباله ها در حال توزیع در شهرهای قشم و درگهان می باشد.
او با تاکید بر اهمیت نقش شهروندان در حوزه زیبایی و پاکیزگی شهر، از ساکنان و همچنین مسافران شهرهای قشم و درگهان درخواست کرد مدیریت امور شهری را در راستای نظافت و پاکیزگی هر چه بیشتر شهر خود یاری کنند.
با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز 97، مدیریت امور شهری و روستایی سازمان مطنقه آزاد قشم اقدامات وسیعی را برای زیباسازی شهرهای قشم و درگهان با افتتاح چند پارک، کاشت نخل در بلوار ها و خیابان های اصلی، کاشت گل های زیبای فصلی در میادین و خیابان ها، رنگ آمیزی جداول و همچنین جایگزینی سطل های زباله گالوانیزه به جای سطل های فرسوده پلاستیکی را آغاز کرده که با این خدمات جلوه زیبای بهارینه را می توان در نقاط مختلف جزیره از جمله مبادی ورودی همچون فرودگاه و اسکله های لافت و شهید ذاکری قشم مشاهده کرد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.