جشنواره تئاتر خیابانی ارس همزمان با روز جهانی تئاتر افتتاح می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45727
ساعت 13:59 سه شنبه 7 فروردين 1397
دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس از افتتاح این جشنواره در روز ۷ فروردین ۹۷ همزمان با روز جهانی تئاتر خبر داد.

 به گزارش فرینا، ابراهیم نصیری، با اعلام این خبر گفت: امسال ویژه برنامه های روز جهانی تئاتر آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس برگزار می شود و پیشکسوتان تئاتر استان به همراه مسئولین استانی و مسئولین هنری از تهران سایر نقاط کشور در این مراسم حاضر خواهند بود.
وی افزود: افتتاحیه رسمی پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس با حضور رئیس دفتر تئاتر خیابانی کشور برگزار می شود و ویژه برنامه های چون قرائت پیام استاد مشایخی به مناسبت روز جهانی تئاتر، بریده شدن کیک روز جهانی تئاتر، اجرای موسیقی و اجرای چند مورد تئاتر خیابانی برای افتتاحیه در نظر گرفته شده است.
نصیری تاکید کرد: بالغ بر ۱۵۰ هنرمند تئاتر از گروه هایی که آثارشان پذیرفته شده است نیز از ۷ فروردین در منطقه آزاد ارس حضور خواهند داشت تا اجراهای خود را در این منطقه آغاز کنند.
وی ادامه داد: گروه های تئاتری از مناطق آزاد کیش، قشم، اروند و ارس در این دوره از مسابقات حاضر هستند و گروه هایی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نیز به بخش نهایی این دوره از جشنواره راه یافته اند.
دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، خاطرنشان کرد: در طول ۳ روز برگزاری جشنواره حدود ۵۰ اجرای تئاتر خیابانی در سطح منطقه آزاد ارس و با حضور گردشگران برگزار می شود و این نمایش ها به طور همزمان داوری می شوند.
نصیری در ادامه گفت: امسال مراسم اختتامیه و اعلام نتایج روز جمعه ۱۰ فروردین برگزار می شود تا تمام گروه های هنری حاضر بتوانند در مراسم اختتامیه حضور داشته باشند.
وی در پایان گفت: دکتر سامان خلیلیان، استاد نادر برهانی مرند و استاد ایوب آقاخانی داروی پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است، افتتاحیه پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس  روز سه شنبه ۷ فروردین ۹۷ همزمان با روز جهانی تئاتر در پارک کوهستان آغاز می شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟