واگذاری غرفه های مجتمع های تجاری سازمان منطقه آزاد انزلی به برندهای معتبر ایرانی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از واگذاری غرفه های متعلق به این سازمان در مجتمع های تجاری به برندهای معتبر ایرانی در سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

به گزارش فرینا، رضا مسرور با اشاره به برنامه های این سازمان برای حمایت از کالای ایرانی در سال جاری گفت: علاوه بر اجرای مزیت های قانونی و امکانات ایجاد شده در سطح منطقه که باعث رونق گردشگری تجاری استان گیلان شده، این سازمان برای برندهای ایرانی امتیازات ویژه ای جهت عرضه محصولات خود در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در نظر گرفته است.

مسرور با اشاره به عرضه محصولات ایرانی در مجتمع های تجاری منطقه، افزود: هم اکنون افزون بر۵۰ درصد از محصولاتی که در این مجتمع ها عرضه می شود از تولیدات داخلی است که بخشی از آنها را محصولات واحدهای تولیدی فعال در سطح منطقه تشکیل می دهد.

وی رشد ۵۴ درصدی گردشگران ورودی به منطقه آزاد انزلی در نوروز ۹۷ را بیانگر این واقعیت ارزیابی کرد که جایگاه فاز تجارت و گردشگری منطقه، به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری استان تثبیت شده، و اضافه کرد که این امر، فرصت مناسبی جهت معرفی کالای با کیفیت ایرانی در مجتمع های تجاری منطقه فرآهم نموده و در عین حال با عرضه مناسب محصولات تولید داخل علاوه بر رونق کسب و کار، موجب معرفی و عرضه محصولات با کیفیت داخلی، تقویت واحدهای تولیدی و افزایش فرصت های شغلی می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به رویکرد حمایتی سازمان از تولید کنندگان ایرانی طی سالهای گذشته گفت: با اجرای مشوق های قانونی و ارائه مشاوره های تخصصی، ظرف یک سال گذشته بالغ بر۱۰ وارد کننده پوشاک در سطح منطقه به تولید کننده تبدیل شده و در حال حاضر در غرفه های تحت اختیار خویش، محصولات تولیدی خود را عرضه می کنند.

مسرور، مزایا و معافیت های قانونی مناطق آزاد را بستر مناسبی برای بهره گیری تولید کنندگان محصولات با کیفیت ایرانی برای عرضه و صادرات محصولات خود اعلام کرد و افزود: در راستای حمایت از تولید کنندگان ایرانی که به اشتغال بیشتر و تقویت اقتصاد ملی منجر می شود، سازمان منطقه آزاد انزلی با اجرای طرح های حمایتی و تشویقی موفق شد ظرف چهار سال بالغ بر ۶۰ واحد صنعتی تولیدی راکد را به چرخه تولید و اشتغال منطقه و کشور برگرداند و علاوه بر این زمینه افزایش درآمدهای ارزی کشور نیز پدید آمد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.