بازدید رییس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه پتروشیمی

رییس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از چند شرکت پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام بازدید کرد.

به گزارش فرینا، عدل هاشمی پور در این بازدید که با هدف آشنایی بیشتر با صنعت پتروشیمی، بررسی میدانی معضلات صنعت، گفتگو با مدیران و تلاش برای رفع موانع تولید انجام شد، این نماینده مجلس شورای اسلامی از شرکت های پتروشیمی بوعلی سینا، مارون و رجال بازدید کرد.

هاشمی پور در بازدید از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، ضمن گفتگو با دکتر قارونی مدیرعامل این شرکت ، از روند بازسازی مخزن و برج حادثه دیده و بازگشت به مدار تولید دیدن کردند و در جریان أمور قرار گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی وی در بازدید از شرکت پتروشیمی مارون، در نشستی با مدیر عامل و معاونین ارشد این شرکت، پای سخنان مسوولین شرکت در مورد دغدغه ها و دل مشغولی های مدیران صنعت پتروشیمی نشست و در مورد تأمین خوراک، زنجیره ارزش و صنایع پایین دست گفتگو کرد.

هاشمی پور ضمن بازدید از سایت صنعتی پتروشیمی مارون، واحد پلی اتیلن سنگین را از نزدیک مشاهده کردند و در گفتگو با مسئولین فنی و کارکنان این واحد صنعتی ، ضمن اشاره به شباهت واحد پلی اتیلن پتروشیمی مارون با پتروشیمی دهدشت، پیرامون مسائل و مشکلات احتمالی این واحد، نیروی انسانی، خوراک و پروسه تولید به گفتگو پرداخت.

رییس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در پایان از شرکت پتروشیمی رجال دیدن کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو