احساس تعلق نسل آینده به ارس با کمک معلمان میسر می شود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس، با حضور در مدارس دخترانه بنت‌الهدی و عفت با دبیران این مدارس دیدار و از زحمات معلمان تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این بازدید که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، ضمن تقدیر از معلمان شاغل در منطقه آزاد ارس، گفت: معلمان با امکانات محدود کارهای ارزشمندی انجام می دهند و هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی مناسبی را برای تقدیر از این عزیزان فراهم می آورد.
وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت منطقه آزاد ارس و حضور فرهنگ های متفاوت در این منطقه، نیاز داریم معلمان در زمینه تقویت هویت مستقل ارس‌وندان تلاش بیشتری داشته باشند.
نریمان خاطرنشان کرد: احساس تعلق به ارس و جلفا که از حقوق شهروندی است نیاز به تقویت دارد و این موضوع با کمک شما دبیران امکان پذیر است.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد ارس از طرح هایی که در این خصوص ارایه شود، حمایت می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از سخنان خود، معلمی را یکی از شغل های مقدس دانست و تصریح کرد: در توصیف مقام معلم، همین بس که در احادیث مختلف به تکریم این مقام به عنوان شغل انبیا تاکید شده است.
در ادامه برنامه گرامیداشت مقام معلم، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس علاوه بر تجلیل از معلمان شاغل در ارس، از دانش آموزانی که والدین شان معلم هستند نیز تجلیل کرد.
گفتنی است، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس و اعضای شورای اسلامی شهر جلفا نیز در این برنامه حضور داشتند. در این دیدار رییس شورای اسلامی شهر جلفا خواستار مساعدت و حمایت بیشتر سازمان منطقه آزاد ارس از مدارس شهر جلفا شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو