همکاری شهرداری تهران با منطقه آزاد اروند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:خروج آمریکا از برجام فضاسازی تبلیغاتی علیه ایران برای مشوش سازی فضای کشور است و ملت بزرگ ایران با خویشتنداری و اتحاد این ترفند آمریکا را خنثی خواهند کرد.

به گزارش فرینا، محسن هاشمی روز جمعه در دیدار با مدیران شوراهای اسلامی شهرهای آبادان و خرمشهر در سالن همایش‌های هتل کاروانسرای آبادان اظهار کرد:خروج آمریکا از برجام نشان می‌دهد این توافق، بین المللی و کارآمد بوده و برای کشور سود ملی داشته است.
وی به پایبندی جمهوری اسلامی و اجرای کامل مفاد برجام اشاره کرد و افزود: رئیس جمهوری آمریکا به این دلیل که برجام نتوانسته منافع وی و هم پیمانان منطقه ای و رژیم صهیونیستی را فراهم کند از آن خارج شد.
هاشمی گفت: ایران نشان داده همواره به تعهدات بین المللی خود پایبند است و به دنبال ضرر زدن به دیگر کشورها نیست.
وی افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از مرگشان خروج آمریکا از برجام را پیش بینی کرده بود.
هاشمی به همراهی نکردن سایر کشورهای عضو برجام با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت:باید هوشمندانه و عقلائی از کشورهای باقی مانده برای ادامه برجام تضمین های جدی بگیریم تا منافع کشور و ملت ایران محقق شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران با منطقه آزاد اروند تاکید کرد و بیان داشت:خرمشهر و آبادان دروازه تمدن به ایران هستند و در گذشته های دور شهرداری خرمشهر به شهرداری تهران کمک کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود:همیشه از سوی شهرداری تهران به منطقه آزاد اروند کمک شده اما از مقدار مورد نیاز کمتر بوده و امیدواریم بتوانیم همکاری های خود را بهتر از گذشته ادامه دهیم.
وی به نامگذاری بلوار ورودی به منطقه آزاد اروند به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و بیان داشت:از طرف‌ خودم، خانواده و دوستداران آیت الله هاشمی از شما تشکر می کنم.
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران جمعه وارد آبادان شد و با مدیر عامل، قائم مقام و معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند دیدار کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.