طرح جامع جزیره کیش نیازمند اصلاح و بازنگری است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: طرح جامع جزیره کیش به عنوان یک مکان متفاوت و برجسته گردشگری، نیازمند اصلاح و بازنگری مجدد است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، محمد ابراهیم انصاری لاری در بازدید از این شرکت گفت: تدوین طرح تفصیلی نیز با هدف اصلاح آشفتگی های بصری در حوزه شهرسازی و امور شهری باید در دستور کار این شرکت قرار گیرد.
وی اجرای پروژه های عمرانی جدید توام با خلاقیت و متناسب با شرایط جزیره کیش، بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، اتخاذ تمهیدات لازم برای ورود خودروهای برقی به جزیره، کاشت گیاهان شورزی در توسعه فضای سبز و جلوگیری از رها سازی پسآب آب شیرین کن ها در دریای پیرامونی جزیره به منظور حفاظت از مرجان ها باید در برنامه های عمران شهری کیش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تاکید کرد: شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ، چهره اصلی جزیره را می سازد و پیشانی کیش است.
انصاری لاری با بیان اینکه در نوروز 97 مهمترین بخش پذیرایی از گردشگران عهده این شرکت بوده است، افزود: منظر شهری و نوع خدمات دریافتی در نظر مسافران ماندگار است و هر چه این عمکرد مثبت باشد، تبلیغ برای سفر به جزیره کیش توسط گردشگران، پر رنگ تر انجام خواهد شد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، اقدامات صورت گرفته در 6 ماه اخیر از سوی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش را مثبت ارزیابی کرد.
مدیرعامل عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در این دیدار با ارئه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال 96 و ستاد اسکان و خدمات رفاهی نوروز 97 ، برنامه های سال جاری شرکت را تشریح کرد.
خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن اشاره به لزوم پایش علمی و میدانی پیمانکاران و مشاوران عمرانی در کیش، عنوان کرد: انتخاب پیمانکار و مشاور مناسب در اجرای پروژه های گوناگون بسیار مهم است و باید سیستم نظارتی دقیق جهت بررسی اقدامات آنها ایجاد شود.

برچسب ها : جزیره کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو