اردوگاه فرهنگی در منطقه آزاد ماکو ساخته می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از ایجاد اردوگاه فرهنگی در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، حسن محمودی اصل زاده در همایش تجلیل از فعالین و منتخبین جمعیت هلال احمر منطقه آزاد ماکو در سال 1396 که در سالن آمفی تئاتر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو ترتیب یافت ، ایجاد اردوگاه فرهنگی در منطقه آزاد ماکو را جزء برنامه‌های سازمان جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد و افزود: شهرستان ماکو در بحث فعالیتهای جمعیت هلال احمر رتبه برتر را درسطح استان به خود اختصاص داده است.
وی افزود: ارزشمند ترین هدف جمعیت هلال احمر استان حفظ اعتماد در بین مردم است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بر محورهای اصلی و شاخص تشکیل جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: در راستای پیمودن مسیر و رسیدن به اهداف و اصول جمعیت هلال احمر، مردمی بودن مهم ترین ارزش برای هلال احمر استان است.
وی در ادامه، داوطلب محور بودن این جمعیت را رمز پیروزی و دستیابی به ارزش های بشر دوستانه عنوان کرد و گفت: مشارکت جوانان در امر امداد رسانی، تصمیم سازی و تصمیم گیری در جمعیت هلال احمر به عنوان یک ارزش محسوب می شود.
محمودی اصل زاده تاکید کرد: از نظر املاک موقوفات زمین، هلال احمر استان رتبه اول در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.
‏ وی در ادامه تصریح کرد: مردم استان با همکاری هلال احمر در امر کمک و امدادرسانی به همنوعان خود در هر برهه از زمان نشان داده است که همیشه در صحنه حضور دارد و پیشقدم در امر کمک بشردوستانه است.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.