تقویت زیرساخت ها در اروند با 100 میلیارد تومان

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ایجاد منطقه آزاد اروند در خرمشهر و آبادان جزئی از اولین خواسته‌های مردم این دو شهر در برهه‌ای از زمان بود.

به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالله کعبی گفت: در مرحله اول بخش کوچکی از آبادان و خرمشهر منطقه آزاد بود و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، آبادان و خرمشهر تحت پوشش منطقه آزاد قرار گرفت.
وی افزود: لازمه تحقق اهداف منطقه آزاد  در این دو شهر محصور کردن منطقه بود که در نهایت این اتفاق رخ داد، قانون ورود کالای همراه مسافر نیز به مرحله عملیاتی رسید.
قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: موضوع دیگر بحث ورود اتباع خارجی بود که در تمام مناطق آزاد جاری است، این کار در منطقه آزاد اروند بعد از هماهنگی با مسئولان نظامی و اجرایی کشور انجام شد .
کعبی افزود:100میلیارد تومان را به تقویت زیرساخت‌های منطقه اختصاص دادیم که افزایش پل‌های خرمشهر، ترمیم و بهسازی ساحل، آسفالت مناطق مختلف و اتصال راه‌ آهن خرمشهر به راه‌ آهن بین‌المللی است ازجمله اهداف این حوزه است.
وی گفت: همچنین برای پارک‌ها و فضای سبز ۲۲۰ میلیارد و برای بیمارستان، ولی عصر ۶۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شد. در سال ۹۶ بالای یک‌میلیون دلار صادرات داشتیم که نسبت به سال قبلش افزایش داشته است.
قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند افزود:در مجموعه منطقه آزاد اروند و بعد از انتخاب هیئت‌مدیره جدید تغییراتی زیادی در عملکرد سازمان صورت گرفت. از مشکلات مطلع هستیم و کار ما نیز بی‌نقص نیست ولی برای بهبود زندگی و معیشت مردم تلاش می‌کنیم.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو