تلاش همه جانبه برای رونق تولید و گسترش صادرات در ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تلاش همه جانبه برای رونق تولید و گسترش صادرات خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان گفت: تعامل و همکاری دو سویه بین مناطق آزاد و صدا و سیما و نگاه رسانه ای مسئولان این حوزه در دست یابی به اهداف تعیین شده بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد از جمله بخش های مهم نظام اقتصادی کشور هستند افزود: مناطق آزاد به واسطه قرار گرفتن در حوزه استثنائات تجاری، بستری برای توسعه اقتصادی و صنعتی هستند و مسیر را برای ورود به بازارهای جهانی از طریق تقویت تولید، صادرات و سرمایه گذاری خارجی برای اقتصاد کشور فراهم می کنند .
نریمان نقش منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس را در اقتصاد استان و کشور همچنین رقابت با بازارهای جهانی مهم خواند و خاطر نشان کرد: صادرات و سرمایه گذاری، تسهیل در توسعه و عمران، مبادلات کالا و تجارت و جذب سرمایه گذاری خارجی از مهم ترین اهداف مناطق آزاد است و صدا و سیما می تواند نقشی تعیین کننده در رسیدن به اهداف پیش رو و مسیر توسعه و پیشرفت این منطقه داشته باشد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز با اشاره به ظرفیت ها، قابلیت ها و پتانسیل های منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس گفت: باید فرصت های سرمایه گذاری این منطقه به نحو شایسته به مردم در داخل و خارج کشور معرفی شود .
سید محسن لطیفی گفت: ایجاد عزم ملی برای تقویت رویکرد بنگاه های اقتصادی از جمله مناطق آزاد، از مهمترین رسالت رسانه ها است .
وی افزود: صدا و سیما می تواند با تعامل و همکاری دو سویه با منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس؛ فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری زیادی علی الخصوص برای حضور موفق در بازار کشورهای خارجی ایجاد کند .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نقش و اهمیت رسانه ملی را در بهره گیری از توان کارشناسی و تخصصی خود در رونق اقتصادی کشور مهم خواند و خاطر نشان کرد : سعی و تلاش همکاران ما درحوزه برنامه سازی اقتصادی، کمک به رونق تولید و گسترش صادرات است و در این امر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو