نقش آفرینی بندر خرمشهر در اقتصاد ملی

بندر خرمشهر در منطقه آزاد اروند پس از پایان جنگ تحمیلی با حمایت های دولت توانست جایگاه اقتصادی و تجاری خود را در منطقه احیا و در حوزه بین الملل و منطقه نقش آفرینی کند.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسنی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار داشت: این بندر در سال های جنگ تحمیلی با دشمن بعثی با مجاهدت و فداکاری، پا به پای سایر اقشار و گروه های مردمی از کیان، قداست و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد.
 وی افزود: اسکله های بندر خرمشهر تداعی گر مظلومیت شهدای عملیات کربلای ۴ و نبردهای خونین حماسه مقاومت و روز بزرگ فتح خرمشهر است.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: کارکنان این بندر در آن سال ها ضمن دفاع و صیانت از میهن، وظیفه محافظت از شناورهای پهلو گرفته در اروند رود و اموال تجار و بازرگانان را بر عهده داشتند. 
وی گفت: بندر خرمشهر در سالهای جنگ تحمیلی در راه دفاع از میهن، ۱۴ شهید ، ۴ آزاده و ۱۸ جانباز سرافراز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرد.
به گفته وی بندر خرمشهر پس از پایان جنگ تحمیلی با حمایت های مستمر دولت توانست جایگاه اقتصادی و تجاری خود را در منطقه احیا سازد و در حوزه اقتصاد بین الملل، ملی و منطقه  نقش آفرینی کند.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.