حضور بانک های خارجی در مناطق آزاد شکست استبداد جهانی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که باید با جذب بانک های خارجی در مناطق آزاد در برابر استبداد جهانی ایستاد.

به گزارش فرینا به نقل از خانه ملت، حسن سلیمانی با اشاره به اینکه قرار است حضور بانک های خارجی در مناطق آزاد تقویت شود، اظهارداشت: در شرایط تحریمی نباید منفعل عمل کنیم، اتفاقا باید بر اساس وظیفه خود تا حد مقدور قابلیت ها و توانایی خود را در زمینه استفاده از امکانات ثابت کنیم.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: نباید در شرایط فشار و تحریم دست روی دست گذاشت و منتظر باشیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند، باید بر اساس شرایط قدرت مانور و مدیریت داشته باشیم بنابراین هر کاری که نشان دهد ایران از ثبات و امکانات بر خورد دار است انجام شود.
نماینده مردم کنگاور، هریسن و صحنه در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: باید ثابت کنیم که برای حضور کشورهای خارجی از جمله بانک ها و شرکت ها تولیدی فضای امنی داریم با این پیام می توانیم سرمایه های به سمت ایران جذب کنیم.
وی گفت: ما باید به تلاش خود برای تقویت حضور بانک های خارجی در ایران و مناطق آزاد ادامه دهیم و در فضایی که تلاش می شود برای ایران دشمن سازی شود، دوست یابی کنیم.
سلیمانی با اشاره به تاثیر سوئیفت و فعالیت بانک های خارجی در ایران، گفت: برای حضور بانک های خارجی در ایران ریسک هایی وجود دارد؛ اما اگر بانکی بتوانید با قابلیت مالی خود عمل کند الزامی بر تبعیت از سوئیفت وجود ندارد نباید دنیا در برابر استبداد جهانی سکوت کند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: بانک هایی که می خواهند در ایران حضور پیدا کنند باید دنبال راهکارهایی برای صیانت از خود باشند.

برچسب ها : مناطق آزاد
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو