رویداد نمایشگاهی آرایشی و بهداشتی در ماکو برگزار می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46606
ساعت 11:47 پنج‌شنبه 24 خرداد 1397
مدیر مرکز نمایشگاه ها و همایش های دائمی منطقه آزاد ماکو گفت: نخستین رویداد نمایشگاهی آرایشی و بهداشتی “Maku Cosmetics & Sanitary 2018” از ۲۹ خرداد الی ۱ تیر در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

به گزارش فرینا، ابراهیم جلیلی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه آزاد ماکو و به منظور معرفی فرصت ها،مزیت های سرمایه گذاری و توسعه صادرات و همچنین پس از برگزاری موفقیت آمیز چندین نمایشگاه بین المللی در زمینه های مختلف نخستین نمایشگاه تخصصی، صادراتی مواد شوینده ، پاک کننده، بهداشتی، آرایشی، سلولزی و صنایع وابسته به همراه کارگاه ها، پنل های تخصصی مشترک با کشور ترکیه و اقلیم کردستان عراق و با حضور هیات های تجاری برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف تحقق حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود افزود: فروش بیشتر و افزایش سهم بازار، معرفی کالاهای جدید، بدست آوردن شهرت، اعتبار و موفقیت، اخذ سفارشات کلان برای آینده (پیش فروش)، جمع آوری نقدینگی، برقراری ارتباط با جامعه و مصرف کنندگان، ایجاد ذهنیت مثبت و قوی به نفع بنگاه یا محصول، القا یک طرز تفکر یا اندیشه نو در مصرف کنندگان و پیدا کردن پیمانکاران و تامین کنندگان مواد اولیه از اهداف و رویکردهای برگزاری این نمایشگاه است.
جلیلی با اشاره به برگزاری پنل تخصصی فرصت های سرمایه گذاری مشترک با ترکیه و عرق در حاشیه برگزاری نمایشگاه گفت: این نشست تخصصی با حضور شیخ مصطفی عبدالرحمان رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان و هیئتی تجاری از عراق و ترکیه و چنگیزگورسی رایزن بازرگانی ترکیه در محل سالن کنفرانس نمایشگاه برگزار می شود.
وی همچنین باز برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش تقدیر از تولیدکنندگان برتر خبرداد و افزود: تعداد ۴۰ غرفه تولیدکنندگان ایرانی در فضای ۲۰۰۰ مترمربع نمایشگاه که مجهز به سیستم های تهویه و روشنایی مدرن است شرکت دارند.
وی در پایان گفت: علاقه مندان جهت حضور در این نمایشگاه ، ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۴۴۳۴۲۵۳۲۶۴ و ۰۹۱۲۷۰۷۸۲۰۲ یا از طریق ایمیل Ex@makufz.org و یا پایگاه اطلاع رسانی رسمی نمایشگاه igap.net/mfziec و sapp.ir/mfziec اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

شناسه خبری: 46606

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟