برگزاری نشست مشترک منطقه آزاد ارس با شورای شهر جلفا

نشست مشترک مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس با اعضای شورای اسلامی شهر جلفا و شهردار جلفا برگزار شد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این نشست، گفت: مناطق مهم شهر جلفا، شامل محدوده ای است که در حوزه اختیارات شهرداری و شورای اسلامی این شهر قرار دارد.
وی افزود: شوراها ریشه در رای مردم دارند و همکاری تنگاتنگ شهرداری جلفا با سازمان منطقه آزاد ارس می تواند از بروز تخلفات شهرسازی و عمرانی جلوگیری کند.
نریمان تاکید کرد: جلفا یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور است و به دلیل اینکه گردشگرانی با فرهنگ های مختلف و از نقاط مختلف کشور به ارس سفر می کنند، نیاز به همکاری و همدلی بیشتری برای ارائه خدمات بهتر داریم.
وی خاطرنشان کرد: برای برندینگ ارس در ایران و جهان بایستی برنامه های مشترک تبلیغاتی توسط سازمان منطقه آزاد ارس و شهرداری جلفا اجرا شود.
رئیس شورای اسلامی جلفا نیز در این نشست، عنوان کرد: به دلیل قرارگیری شهر جلفا در داخل محدوده منطقه آزاد ارس، اعتبارات کشوری برای شهرداری جلفا تعلق نمی گیرد و همین موضوع باعث فروش تراکم می شود.
کاظم شرکتی در ادامه گفت: اعتبارات و امکانات شهرداری جلفا برای 8هزار نفر جمعیت جلفا پیش بینی شده است. درحالیکه این شهر گردشگران میلیونی را میزبانی می‌کند و امکانات سخت افزاری کنونی پاسخگوی این نیاز نیست.
شهردار جلفا نیز در ادامه نشست اظهار کرد: رشد نامتوازن جلفا یکی از مهمترین چالش های این شهر مرزی است.
اکبر افشاری، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی معابر شهر جلفا و خیابان پایانه پل چوبی نیاز به کمک سازمان منطقه آزاد ارس داریم.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این نشست، گفت: منطقه آزاد ارس همکاری خوبی با شهرداری جلفا برای اجرای پروژه ارس 2020، شهر سالم جامعه ایمن دارد و این نوع از همکاری ها به خصوص با ستاد خدمات سفر ارس شایسته تقدیر است.
یوسف داداش زاده تاکید کرد: فرهنگ سازی و مشارکت جامعه محلی باعث کاهش هزینه های متعدد می شود و در این زمینه نیز نیاز بیشتری به همکاری سازمان منطقه آزاد ارس و شهرداری جلفا دیده می شود.
در این نشست، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر املاک و اراضی سازمان منطقه آزاد ارس نیز حضور داشتند که به بحث و تبادل نظر در زمینه مسائل مطرح شده پرداختند.
نشست سازمان منطقه آزاد ارس و شورای اسلامی شهر جلفا از جمله برنامه های پس از افطار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بود که در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده است. 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو