انتقال تبادلات خارجی دفاتر شستا به جزیره کیش

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در نشستی با فعالان اقتصادی کیش زمینه‌های همکاری این شرکت و سازمان منطقه آزاد کیش را بررسی کردند.

به گزارش فرینا به نقل از صدا و سیما مرکز کیش، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با اشاره به ظرفیت های مناسب کیش برای حضور فعالان اقتصادی گفت: کارگروهی با حضور  فعالان اقتصادی ،سرمایه گذاران بخش خصوصی، معاونان اقتصادی سازمان منطقه آزاد و کارشناسان مسائل اقتصادی  کیش و مسئولان شرکت سرمایه گذاری با هدف شناسایی زمینه سرمایه گذاری و فعالیت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) تشکیل شده است.
انصاری لاری حضور شستا در صندوق سرمایه گذاری کیش، انتقال  تبادلات خارجی دفاتر این شرکت به جزیره کیش و همچنین حضور شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی  در بورس بین المللی جزیره را از مهم ترین موضوعات مورد توافق طرفین در زمینه افزایش همکاری ها در جزیره کیش عنوان کرد.
مرتضی لطفی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا )هم در این نشست با ارائه گزارشی از مجموعه  فعالیت ها و شرکت های تحت پوشش این بنگاه اقتصادی به پتانسیل های جزیره کیش و زمینه همکاری  این شرکت با شرکت ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی کیش اشاره و بر بهره برداری هرچه بیشتر از ظرفیت های این جزیره تاکید کرد. 

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.