استقبال از جوانان ایرانی در مسابقات روبوکاپ ۲۰۱۸ کانادا

مراسم استقبال از مقام‌ آوران مسابقات جهانی روبوکاپ کانادا 2018 با حضور شهرام آدم نژاد مديرعامل شركت شهر فرودگاهی امام خميني(ره)، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و عبدالمحمد زاهدي، استاندار قزوين در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران با کسب 16 مقام شایسته در این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد و تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب 9 مقام، عنوان پرافتخارترین تیم مسابقات را به دست آورد.
در بخش دانش‌آموزی و در لیگ امدادگر دانش‌آموزی مقام اول بخش اصلی و مقام بهترین طراحی سخت افزار در بین 38 تیم از کشور‌های قدرتمند جهان به پرافتخارترین تیم دانش‌آموزی کاوش از دبیرستان‌های دانش و دبیرستان قلم رسید. این تیم سال گذشته در کشور ژاپن نیز با شکست تیم‌ها، قهرمانی جهان را کسب کرده بود.
در اين مراسم شهرام آدم نژاد مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن تقدير از مقام آوران ربوكاپ ٢٠١٨ اظهار كرد: جوانانی كه امروز با افتخار وارد كشور شدند، ثروت هاي ماندگاري هستند كه هيچ وقت نبايد فراموش بشوند و در همه عرصه ها باز هم مي توانند باعث افتخار بشوند.
وزیر آموزش و پرورش نيز ضمن تقدیر از مقام‌آوران اظهار داشت: یکی از رسالت‌های نظام‌های آموزشی، توسعه استعدادها و پرورش خلاقیت است.در اين مراسم وزير اموزش، مديرعامل شركت شهر فرودگاهي امام خميني(ره) و هیئتی از وزارت علوم، از افتخارآفرینان مسابقات جهانی ربوکاپ دانش‌آموزی و دانشجویی 2018 کانادا که در بین 36 کشور جهان مقام نخست را کسب کرده‌اند، استقبال کردند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو