لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه ویژه کازرون برای ایجاد اشتغال پایدار و صادرات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: قابلیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، این منطقه بتوانند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار و صادرات فراهم کند.

به گزارش فرینا، احد فتوحی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون بر تکمیل زیرساخت‌ها در این منطقه تاکید کرد و افزود: مطالعات طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی کازرون به دبیرخانه شورایعالی مناطق ویژه و اقتصادی کشور ارسال شده و با بررسی و تایید این طرح توسط دبیرخانه در آینده‌ای نزدیک فعالیت این منطقه ویژه اقتصادی آغاز می‌شود.
فتوحی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی کازرون افزون بر 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: در این زمینه طرح‌های عمرانی و زیرساختی نظیر زیرسازی و جدول‌گذاری، شبکه 20 کیلوولت برق، شبکه توزیع آب، شبکه فاضلاب، احداث مخزن 1000 متر مکعبی، تصفیه‌خانه فاضلاب و عملیات فنس‌گذاری اجرا شده است.
وی با اشاره به اجرای شبکه داخلی گاز در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، افزود: عملیات اجرایی گازرسانی نیز توسط شرکت گاز در حال انجام است که امید است با بهره‌برداری از این طرح، این منطقه ویژه اقتصادی به شبکه سراسری گاز نیز متصل شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه ساخت ساختمان نگهبانی، محل استقرار گمرک و انبار رو باز گمرک در دستور کار است، از اختصاص مشوق‌های ویژه برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در این منطقه خبرداد و افزود: با تصویب طرح جامع در دبیرخانه مناطق ویژه و اقتصادی کشور، شرایط و نحوه واگذاری زمین و نیز مشوق‌ها اعلام می‌شود.
فتوحی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت 73 هکتار راه‌اندازی می‌شود که 50 هکتار از آن صنعتی است و این میزان نیز قابل افزایش است، گفت: امیدواریم با توجه به قابلیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، این منطقه بتوانند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار و صادرات فراهم کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو