دکتر انصاری لاری:

پیشنهاد تغییر وضعیت آموزش و پرورش کیش به وزیر ارائه شده است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای ارتقاء کیفی آموزش و پرورش کیش، پیشنهاد فعالیت زیر نظر مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور به وزیر ارائه شده است.

به گزارش فرینا، در نخستین جلسه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 97 که با حضور رییس و اعضای این شورا، عصر یکشنبه 10 تیر در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد محمد ابراهیم انصاری لاری با اشاره به شاخصه های کیفی جزیره کیش در حوزه های مختلف گفت: در خصوص مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری نیز جزیره کیش باید پیشرو و الگو باشد.
رییس شورای مبارزه با مواد مخدر کیش تاکید کرد: ورود افراد به این جزیره برای کار و اقامت باید ضابطه مند شود و با الزام دریافت گواهی سلامت و انجام اقدامات نظارتی در بدو ورود، به توسعه زندگی سالم در کیش کمک کنیم.
وی با بیان اینکه جزیره کیش به واسطه ماموریت گردشگری خود محل تردد افراد زیادی است افزود: افزایش آموزش ها، بکارگیری تجهیزات و امکانات مقابله با ورود مواد مخدر، تحلیل دقیق آمارها و انجام کارهای مطالعاتی از اقداماتی است که باید در خصوص پیشگیری از ورود و ترویج مواد مخدر در جزیره کیش مورد توجه و اقدام قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، آموزش و پرورش را مهمترین مدخل ورودی این گونه آسیب ها برشمرد و گفت: آموزش و پرورش کیش از وضعیت خوبی برخوردار نیست و با وجود پیگیری های مصرانه ما و پیشنهاد ارائه شده، وزیر آموزش و پرورش توجهی به این موضوع نکرده است. 
وی با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد کیش آماده است برای ارتقاء آموزش و پرورش کیش هزینه کند افزود: آموزش و پرورش بندر لنگه نمی تواند به کمک آموزش و پرورش کیش بیاید از سویی بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل ضعف آموزش و پرورش از انتقال خانواده خود به کیش برای سکونت خودداری می کنند که این موضوع خود زمینه ساز بسیاری مشکلات اجتماعی است لذا آماده ایم برای ارتقاء آموزش و پرورش کیش هزینه کنیم اما با وجود پیگیری های ما برای اینکه آموزش و پرورش کیش زیر نظر مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور فعالیت کند هنوز توجهی به این درخواست نشده است.
در این نشست سرهنگ محمد حسن جهان رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر کیش و اعضای این ستاد نیز گزارشی از اقدامات و وضعیت حوزه خود در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ارائه کردند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو