توسعه ورزش و شكوفايي استعداد جوانان بومي در چابهار

مديرعامل موسسه فرهنگي و ورزشي سازمان منطقه آزاد چابهار، بابیان اینکه توسعه ورزش و شكوفايي استعداد جوانان بومي از اولويت هاي اصلي اين سازمان است، گفت: سرمايه گذاري در امر ورزش یک سرمایه گذاری دراز مدت است كه در رشد و توسعه اقتصادي ، اجتماعي و صنعتي تاثير به سزايي دارد

به گزارش فرینا، سعید رحمانی افزود: سرمایه گذاری در امر ورزش از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی است كه هم دوران باروری کوتاه مدت و هم دراز مدت دارد كه با پرداختن به اين مقوله می توان نتایج شایان توجهی را كسب کرد.
وي اضافه کرد: با توجه به نگرش توسعه اي مسئولين منطقه آزاد چابهار در ابعاد اجتماعي ، اقتصادي ، صنعتي و منطقه اي ، توجه به سلامت جوانان و منابع انساني در اولويت هاي برنامه اي اين منطقه قرار گرفته كه رشد و توسعه ورزش ميتواند در اين زمينه موثر باشد.
رحماني ادامه داد: با توجه به موقعيت جغرافيايي بندر چابهار ، ظرفيت ها و قابليت هاي فراواني در حوزه ورزشهاي ساحلي و آبي در اين منطقه وجود دارد كه نيازمند امكانات، زيرساختها و حمايت هاي مالي ارگانهاي مرتبط جهت رشد و توسعه اين بخش در سطح ملي و بين المللي است.
وي تصریح کرد: منطقه آزاد چابهار با احداث ورزشگاه هاي استاندارد و برنامه هاي توسعه اي ورزشي در حال اجرا، و همچنين حمايت از تيمهاي ورزشي از قبيل كريكت و ورزشهاي ساحلي و .. گامهاي خوبي در زمينه توسعه ورزش قهرماني جنوب شرق كشور برداشته كه اميد است با تداوم تعاملات سازنده با ارگانهاي مرتبط و همچنين حمايت صنايع و بخش خصوصي شاهد ارتقاي ورزش و شكوفايي استعدادهاي اين خطه مستعد و ورزش خيز باشيم.
وی افزود: در همين راستا با توجه به سياست هاي حمايتي سازمان منطقه آزاد چابهار از ورزش و جوانان و همچنين تعاملات سازنده مسئولين شهرستان چابهار، تيم فوتبال ساحلي سواحل مكران منطقه آزاد درليگ برتر كشور حضور يافتهكه اين امر موجب استقبال گسترده ورزش دوستان و جوانان اين منطقه گرديده است. 
وي در پايان از همكاري و تعامل سازنده مسئولين شهرستان چابهار ، فدراسيون فوتبال و حمايتهاي همه جانبه مسئولين منطقه آزاد و شركت سرمايه گذاري، توسعه تجارت و صيد صنعتي،جهت هموار ساختن امكان حضور تيم فوتبال ساحلي در ليگ برتر كشور قدرداني نمود و خواستار تداوم حمايت ها و همكاري همه مسئولين و ارگانهاي مرتبط جهت حضور مقتدرانه تيم هاي ورزشي و جوانان اين منطقه درعرصه هاي ملي و بين المللي شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.