تعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با شرکت کالای پتروشیمی

نشست مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران شرکت کالای پتروشیمی با حضور فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در راستای جلوگیری از کاهش نیروی انسانی برگزار شد.



به گزارش فرینا، در این نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران کالای پتروشیمی و با حضور فرماندار شهرستان بندر ماهشهر و با هماهنگی اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار گردید؛ مصوب شد که تقلیل نیروی انسانی در شرکت کالای پتروشیمی متوقف و حضور کارکنان در محل کار خود کما فی السابق ادامه داشته باشد.

در این راستا شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قول همکاری با شرکت کالای پتروشیمی در سرمایه گذاری های جدید توسعه منطقه را اعلام نمود. در این نشست مقرر گردید از توانمندی شرکت کالای پتروشیمی در زمینه تامین کالا و انبارداری که فعالیت تخصصی این شرکت می باشد با توجه به رویکرد جدید این شرکت در این کسب و کار استفاده شود. همچنین مقرر شد این اطلاعات به نحو مقتضی به شرکت های مستقر در منطقه منعکس تا شرکت ها در فعالیت های خود از خدمات شرکت کالای پتروشیمی در مناقصات و استعلام های خود دعوت نمایند.

لازم بذکر است این نشست پیرو تقلیل نیروی کار شرکت کالای پتروشیمی در ماه های گذشته با همت مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با تلاش اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو