تامین تجهیزات سرمایشی مددجویان بوشهری با مشارکت پارس جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: 600 دستگاه وسائل سرمایشی خانواده‌های مددجوی استان بوشهر با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و کمیته امداد استان تامین می‌شود.

به گزارش فرینا، احمد لطفی در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به نقش مهم این منطقه در اجرایی مسئولیت‌های اجتماعی افزود: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی توانسته عمل کند و از ظرفیت‌های خود در راستای کمک به فقرزدایی استفاده کند.

لطفی با قدردانی از مشارکت مسئولان پارس جنوبی در فقرزدایی گفت: در طی پنج سال گذشته شاهد یک سری فعالیت‌های خوبی توسط منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای کمک به محرومان بودیم که قابل تقدیر است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه برای تامین نیازهای مددجویان خبرداد و افزود: در راستای کمک به ساخت مسکن و برخی نیازهای مددجویان جنوب استان بوشهر و در حوزه پیرامونی تاسیسات نفت و گاز در منطقه عسلویه تفاهم نامه‌ای با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد که می‌تواند در راستای رفع مشکلات مددجویان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تاثیرگذار باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تامین وسائل سرمایشی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر گفت: در راستای تامین وسائل سرمایشی برای خانواده‌های تحت پوشش این نهاد، کار تهیه 600 دستگاه کولرگازی با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کمیته امداد انجام می‌شود.

لطفی با اشاره به تامین دیگر مایحتاج مددجویان کمیته امداد توسط مسئولان پارس جنوبی افزود: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تهیه یک بسته‌ای شامل پوشاک مدرسه و نوشت افزار را پذیرفته است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو