مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

۶۰ درصد پوشاک وارد شده به بازار ایران با نام ترکیه ولی تولید چین است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در شورای اداری شهرستان ماکو گفت: ۶۰ درصد پوشاک وارد شده به بازار ایران با نام ترکیه ولی تولید چین است.

به گزارش فرینا، غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه باید سیاست های منطقه در جهت جذب تولیدکنندگان  ترکیه و چین تدوین شود افزود: تولید پوشاک در داخل توان رقابت با مشابه خارجی را دارد و این درحالیست که می توان این محصولات را به مراتب ارزان تر و با کیفیت تر در داخل کشور تولید کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های ملی و فراملی سازمان منطقه آزاد ماکو ارتباط با بخش سرمایه گذاری و اقتصادی بین المللی است افزود: باید  زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذار برای رونق و توسعه اقتصادی منطقه و کشور فراهم شود.
وی با اشاره به وضعیت کنونی و اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: ما در برجام روحیه اسلامی و ایرانی را به نمایش گذاشتیم و پای مذاکره رفتیم تا هیچ بهانه ای به دشمن ندهیم علیرغم این که از مقام معظم رهبری تا تمام مسئولان می دانستند که هیچ اعتمادی به آمریکا نیست.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: نظام مدیریتی اصول می خواهد و متاسفانه این اتفاق به صورت اصولی و علمی اتفاق نیافتاده است.
وی با اشاره به لزوم تغییر الگوهای کهنه و نادرست و تزریق مدل های علمی در توسعه منطقه افزود:  آرمانگرایی خوب است اما باید واقثعیت این جامعه را پذیرفت و همگام با دنیا با علم و تکنولوژی به سمت جلو حرکت کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با انتقاد از دوقطبی کردن منطقه و پرهیز از هرگونه سیاسی کار گفت: امروز به همدلی و آرامش نیاز داریم. توسعه پایدار منطقه آزاد ماکو در سایه دلسوزی، همت و همدلی مردم و مسئولین محقق می شود.
سلیمانی در پایان از  کلنگ زنی دهکده لجستیک به مساحت  ۷۰۰ هکتار در آینده نزدیک خبر داد و افزود: همگام با ساخت و سازها و توسعه باید مردم را همراه و همگام کرد تا بعد از ساخت، در نگهداری به مسئولان کمک کنند.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو