تمرین بازیکنان فوتوالی ایران در زمین ساحلی جزیره قشم

سرمربی تیم فوتوالی کشورمان گفت: تمرینات خوب بازیکنان فوتوالی ایران در زمین ساحلی جزیره قشم نشان از آمادگی برای کسب دو مدال خوش رنگ از مسابقات 2018 بانوک در کشور تایلند دارد.

به گزارش فرینا، محمد تطهیری مقدم در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم از تمرینات بازیکنان فوتوالی کشورمان در زمین ساحلی پارک زیتون، اعلام کرد: کسب دو مدال خوش رنگ هدف اصلی ما از اعزام دو تیم ملی ایران به بانکوک تایلند است.
وی گفت: تلاش مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانداری این شهرستان در زمینه آماده سازی بستر مناسب تمرینات تیم ملی کشورمان در جزیره قشم نشان از اهتمام و حمایت مسئولان این منطقه از ورزش به ویژه ورزش های ساحلی دارد.
سرمربی تیم فوتوالی کشورمان اظهار کرد: بازیکنان دو تیم فوتوالی ایران در اردوی یک هفته ای  زمین ساحلی منطقه آزاد قشم، سرویس، کنترل توپ روی سینه و سر و همچنین ضربه های تاپ (قیجی در هوا) را با حضور مربیان تمرین کردند.
وی گفت: بازدید مسئولان شهرستان قشم از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتوالی کشورمان روحیه بازیکنان را بالا برده و امکان کسب نتایج مناسب از مسابقات آسیایی 2018 تایلند را مضاعف می کند.
دو تیم فوتوالی کشورمان، سومین مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های آسیایی تایلند از دوم تا نهم مرداد ماه در زمین ساحلی پارک زیتون شهر قشم برپا کردند.
بازیکنان دو تیم کشورمان 19 مرداد ماه امسال برای مصاف با 22 دو تیم دیگر آسیایی و کسب عنوان های برتر و دریافت مدال های خوش رنگ در زمین ساحلی شهر بانکوک تایلند به مدت یکهفته در این کشور با رقیبان خود مسابقه می دهند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو