تصویب تسهیلات 820 میلیارد ریالی اشتغال به ارسوندان

مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از اختصاص تسهیلات 820 میلیارد ریالی طرح اشتغال فراگیر و روستایی به منطقه آزاد ارس خبر داد.


به گزارش فرینا، علاءالدین ازوجی با اعلام این خبر افزود: با توجه به پتانسیل های خوب ارس برای اشتغالزایی در دو بخش فراگیر و روستایی، تسهیلات بانکی قابل توجهی در کمیته فنی استان آذربایجان شرقی تصویب شده است.
وی افزود: در بخش طرح های مصوب از محل اعتبارات روستایی و عشایری به 18 طرح از ارس اعتبار 280 میلیارد ریالی اختصاص یافته است.
سرپرست اداره کل توسعه اشتغال و سیاستگذاری بازار کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در بخش طرح های مصوب از محل اعتبارات فراگیر نیز به 13 پروژه از ارس اعتبار 538 میلیارد ریالی اختصاص داده شده است.
ازوجی افزود: کل اعتبار اختصاص داده شده برای شهرستان جلفا 57 میلیارد ریال بود که طرح های جدید با توجه به پتانسیل بالای ارس برای سرمایه گذاری شناسایی شد و اعتبار به میزان قابل توجهی افزایش یافت.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم پروژه های اشتغالزایی تامین بازار فروش است که ارس و مناطق آزاد می توانند در حل این مشکل موثر باشند.
وی گفت: مبنای ارائه تسهیلات بانکی به طرح های اشتغال فراگیر و روستایی هفت شاخص اعلام شده در سامانه کارا است.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.