نقش صنعتگران جزیره قشم در تامین کالای مورد نیاز کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با مقاومت ملی، تلاش مضاعف فعالان صنعتی و مدیریت در فعالیت‌های کلان اقتصادی، دشمنان را مجبور به عقب گرد می کنیم.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در نشست با صنعتگران جزیره قشم گفت: مردم ایران این بار هم با تدبیر مسئولان و استفاده از مکانیزم های خاص و هماهنگی با فعالان اقتصادی و صنعتگران از این فرآیند عبور خواهند کرد.
وی با تاکید بر توانمندی صنعتگران برای کمک به تصمیمات دولت بیان داشت: مسائل روز و نگرانی های جامعه صنعتی را باید به طور شفاف با هدف کمک گرفتن از توان  فعالان اقتصادی و برون رفت از مشکلات کنونی کشور با آنان مطرح کنیم.   
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم می توانند با همفکری و برنامه ریزی و آینده نگری به تامین بخشی از کالاهای مورد نیاز کشور در شرایط کنونی کمک کنند.
وی با اشاره به اهمیت ادامه نشست مسئولان با صنعتگران جزیره، گفت: از تمام مسئولین در بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم خواسته ام تمام مشکلات بخش های اقتصادی و صنعتی را در نشست مشترک با نمایندگان واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف یافتن مکانیزمی مناسب برای کمک به آنان، احصا کنند.
مومنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با مهرورزی بیشتر به صنعتگران باید کم کاری های در دوران های گذشته را جبران کنیم.  
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: علیرغم تلاش مضاعفی که در دوره جدید اداره این سازمان برای تکریم فعالان اقتصادی صورت گرفته اما هنوز نتوانسته ایم دِین خودمان را به مردم این منطقه و صنعتگران ادا کنیم.
وی بیان داشت: مشکلات مالیاتی و ثبت سفارش کالای فعالان اقتصادی و صنعتگران منطقه آزاد قشم در نشست با معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد تدابیر ویژه کشور مطرح شده و امیدواریم به زودی با تصمیمات این ستاد که در کل کشور قابل اجرا است، مشکلات عنوان شده در این منطقه حل شود.
شایان ذکر است؛ در این نشست جمعی از فعالان صنعتی منطقه آزاد قشم از مشکلات زیرساختی همچون آب، برق، مخابرات، بیمه، مالیات و ثبت سفارش کالا در مناطق آزاد و تغییر قوانین به عنوان مهمترین مشکلات پیش روی خود نام بردند و خواستار یافتن راهکاری برای کمک به صنعت جزیره شدند.
کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذرای سازمان منطقه آزاد قشم به همراه هادی نعیمیان مدیر جذب سرمایه گذاری، محمدرضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرامرز مومنی مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات این سازمان به سئوالات مطرح شده از سوی فعالان صنعتی قشم پاسخ دادند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو