برگزاری مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور در انزلی

نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران آغاز بکار کرد.

به گزارش فرینا، ۲۲ تیم از ۸ استان کشور در این دوره مسابقات والیبال ساحلی از روز یکشنبه ۲۱ مرداد الی سه شنبه۲۳ مرداد ماه با همکاری این سازمان و هیات والیبال استان گیلان و با حضور نمایندگان فدراسیون والیبال و همچنین دکتر انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران با یکدیگر رقابت میکنند.
گفتنی است: مربیان رسمی و استعداد یاب های فدراسیون والیبال کشور نیز برای شناسایی و انتخاب بازیکنان برتر جهت دعوت به ارودی تیم ملی و شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی در این مسابقات حضور دارد.
مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمان کشور در فضای مناسب ، استاندارد و در کنار دریای خزر در مجموعه ورزش های سیروس قایقران که یکی از مجهز تزین مجموعه های ورزشی ساحلی کشور است با حضور گسترده علاقه مندان ، تماشگران و عوامل فنی تیم ها همراه با پوشش رسانه ایی گسترده برای اولین بار در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی درحال برگزاری است.
لازم بذکر است منطقه آزاد انزلی تاکنون میزبان بسیاری از مسابقات و رویداد های ورزشی در سطح بین المللی و ملی به منظور توسعه فعالیت های ورزشی ، افزایش توریسم ورزشی ، شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه و کشور،کاهش ناهنجاریهای اجتماعی و حمایت از جامعه ورزشکاران بر عهده داشته و با توجه به زیرساخت های مناسب ایجاد شده و در راستای استمرار حمایت از ورزشکاران و رشته های ورزشی در آینده نیز میزبان مسابقات ورزشی به ویژه در ورزشهای آبی و ساحلی در سطوح مختلف ملی و بین المللی خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو